سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوال خبرنگار ایرانی مبنی بر اینکه تیم چین در انتخابی جام جهانی 98 در دو بازی از ایران با هشت گل شکست خورد، به شوخی گفت: من آن زمان به دنیا نیامده بودم.
کد خبر: ۹۴۱۸۰۱
جواب کنایه‌آمیز کی روش به خبرنگار ایرانی!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار ایران برابر چین با خیر مقدم به خبرنگاران حاضر در این نشست اظهار داشت: خوشحالم که بار دیگر به کشور بزرگ چین بازگشتم. دفعه اولی که به این کشور آمدم با ماکائو بازی داشتیم و مرتبه های قبلی با منچستریونایتد و رئال مادرید به این کشور سفر کردم و الان هم با کمال افتخار با تیم ملی ایران به اینجا آمده ام.

وی افزود: مطمئنا بازی بسیار مهمی پیش رو داریم. همه بازیها حکم فینال دارد. این بازی برای هر دو تیم بازی مهمی است چون به تک تک امتیازها دو تیم نیاز دارند. تا پایان نوامبر همه تیمها تلاش دارند با استفاده از 15 امتیاز جایگاه خوبی به دست بیاورند. ایمان دارم تک تک بازیکنانم آماده هستند تا بتوانند بهترین بازی را انجام دهند.

کی روش در پاسخ به این سوال که چین تیم جوانی است اما تیم شما را اکثرا بازیکنانی تشکیل می دهند که متولد 1993 هستند و این نمی تواند مشکل ساز باشد، گفت: ترکیب ما تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان است و این شرایط را در تمام بازیها داریم. ما بازیکنان جوان و باتجربه ای داریم که می توانند فردا به هدفشان برسند.

او درباره میزان شناختش از تیم چین هم گفت: من هم چین و هم تفکرات سرمربی این تیم را می شناسم. گائو مربی است که بسیار با انگیزه کار می کند و این تیم کار انتقال توپ از دفاع را بسیار سریع انجام می دهد. چین تیم بسیار خوبی است و مطمئنا تیمی که می تواند بازی سه بر صفر را سه بر دو کند مشخصا تیم خوبی است.

کی روش درباره حضور اشکان دژاگه در بیمارستان و ام آری ای گرفته شده از این بازیکن هم گفت: درست است که اشکان ام آر آی گرفته اما خوشبختانه همه بازیکنانم در سلامت هستند.

او در پاسخ به سوال خبرنگار ایرانی مبنی بر اینکه تیم چین در انتخابی جام جهانی 98 در دو بازی از ایران با هشت گل شکست خورد، به شوخی گفت: من آن زمان به دنیا نیامده بودم.

سرمربی تیم ایران در ادامه به سوالی درباره وضعیت فوتبال چین و مدعیان صعود از این مرحله گفت:کره جنوبی مدعی اصلی صعود از این گروه است و تیمهای قطر و چین را شانس دوم می دانم. در ادامه ایران، ازبکستان و سوریه شانسهای بعدی هستند. شما امکانات چین از جمله ورزشگاهها، مربیان و زمینها و همینطور سرمایه گذاری انجام شده را می بینید که قابل تحسین است. ما احترام کاملی برای این تیم قائل هستیم و با تمرکز کامل به مصافشان می رویم.

کی روش افزود: اکثر بازیکنان چین را می شناسیم اما می دانیم که تیم چین یک گروه است. البته برای من عملکرد بازیکنان خودم مهمتر از هر مطلب دیگری است و تلاش می کنیم برای کسب سه امتیاز اما در نهایت این خداوند است که از آینده اطلاع دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
منفرد
-
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
اقای كیروش شایستگی تیم ملی را حتی از قطر پایین دانسته این بسیار عجیب است




نیازمندی ها