عضو کمیسون بهداشت و درمان مجلس مطرح کرد؛

توریسم درمانی در جنوب تهران

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ضمن بازدید از بیمارستان حضرت صدیقه الزهرا (س) واقع در محله دولت آباد از توسعه توریسم درمانی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۲۳۸
توریسم درمانی در جنوب تهران

به گزارش خبرنگار جام‌ جم آنلاین از جنوب تهران، محسن علیجانی در این بازدید با همراهی ولید دنده‌بر، مدیرعامل و رییس بیمارستان و مرتضی نوروزی، مدیر بیمارستان از بخش‌های درمانی این مرکز بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و روند خدمات‌رسانی و مشکلات قرار گرفت.

علیجانی ضمن تقدیر از مدیریت و کارکنان مرکز حضرت صدیقه الزهرا (س) گفت: بیمارستان فوق از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است و بنده به عنوان نماینده مردم وسایر نمایندگان درمجلس شورای اسلامی تمام تلاش خودرا برای رفع مشکلات و توسعه این مرکز درمانی انجام خواهیم داد.

وی افزود: حداقل سالی دو بار از این بیمارستان بازدید خواهم داشت و در راستای رفع مشکلات و توسعه پیشرفت عمرانی با فرماندار، شهردار و دیگر مسئولین شهرستان هماهنگی لازم را انجام خواهم داد.

نماینده مردم ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس افزود: باید کمک کرد تا این بیمارستان توسعه پیدا کند چراکه مردم جنوب تهران و شهرستان ری از کمبود مراکز درمانی رنج می برند. گزارش این بازدید به اطلاع اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خواهد رسید.

علیجانی ادامه داد: خوشبختانه اکثر پزشکان، کادر درمانی و کارکنان بیمارستان مسلط به زبان عربی و بعضاً انگلیسی هستند و بیمارستان صدیقه زهرا (س) با امکانات بسیار مطلوب موجود می‌تواند به قطب توریسم درمانی جنوب تهران تبدیل شود.

عضو کمیسون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: این بیمارستان شرایط بسیار خوبی برای جذب توریسم درمانی دارد و باید کمک کنیم برای توریسم درمانی مخصوصاً از منطقه خاورمیانه و کشورهای مجاور، فضاهای مناسب مهیا شود و قطعاً این اقدامات اثرات خوب درمانی و علمی داشته و در ارتقای جایگاه کشور بسیار مفید و موثر است.

در ادامه ولید دنده‌بر، مدیرعامل و رییس بیمارستان صدیقه الزهرا (س) نیز طی سخنانی گفت: تقاضای ما از دولتمردان حمایت و ایجاد فضای توسعه ای و تسریع در صدور مجوزهای قانونی می‌باشد چراکه این مرکز جهت توسعه عمرانی وتجهیزات پزشکی از اشخاص خیر و نیکوکار خداجو برخوردار است و مشکل این مرکز عدم حمایت و همراهی مسئولین مربوطه می‌باشد.

شایان ذکر است؛ در این بازدید قاسم هادی پور و محمد زهری دو عضو شورایاری محله دولت آباد، آرش ترکمان، مدیر سرای محله دولت آباد و جمعی از اصحاب رسانه حضورداشتند.

رضا فغانی - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها