به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما در حاشیه مراسم امروز در جمع خبرنگاران، در خصوص تبدیل معاونت خبر به معاونت سیاسی گفت: در مورد تغییرات ساختاری باید بگویم اقدامات ما همه بر مبنای افزایش بهرهوری بوده است. ساختار از ابتدا معاونت سیاسی و بر مبنای یک کار تحلیلی بود.
رئیس رسانه ملی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اقدامات و طرحهای صدا و سیما برای انتخابات اظهار داشت: به طور قطع پوشش برنامههای انتخاباتی یکی از مهمترین ماموریتهای ماست. حتما برای آن طرحهایی داریم اما در موعد مقرر اعلام خواهیم کرد.
وی درباره تاسیس شبکههای جدید در صدا و سیما گفت: فعلا تنها شبکه جدید ما «ایران کالا» است و سایر شبکهها را هر زمان که قطعی شد، اعلام میکنیم.
علی عسکری در پاسخ به تغییرات مدیریتی و بازگشت به زمان عزتالله ضرغامی گفت: در این زمینه هر کاری که مفیدتر باشد را انجام میدهیم. قطعا افراد حرفهایتر را برای همه پستها در نظر گرفتهایم.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگوی «جامجم» با نماینده ولیفقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان شد
باسلام و درود
احتراما پیشنهاد می نمایم كه:
-اصلاحات ساختار سازمانی با توجه به افزایش بهره وری سازمان باشد سلیقه ای نباشد.
- رسانه ملی طوری عمل كند كه موجب افزایش اعتماد مردم به برنامه های خبری این سازمان شود.در این راستا برنامه های خبری باید بی طرفانه و حرفه ای باشد.بعبارت دیگر خطی نباشد .
- برنامه های رسانه ملی از نظر تنوع و كیفیت بهبود یابدكه مردم به تلویزیون های خارج از كشور مراجعه ننمایند.
-برنامه های فرهنگ سازی بخصوص در زمینه های روانشناختی،علوم اجتماعی،سلامتی ، تغذیه،خانواده،جوانان و سالمندان اهمیت و توجه بیشتری مبذول فرمایند.
-برای ارادتمند عنوان معاونت سیاسی و شرح وظایف این معاونت در رسانه ملی مشخص نیست.موجب تشكر میشود توضیح فرمایند.
با سپاس و ارزوی توفیق روز افزون
صدراله البرزی
مدرس،مشاور،پژوهشگر،نویسنده و مترجم