متهم فراری در یخچال دستگیر شد

مخفیگاه‌های عجیب +عکس

مأموران پلیس در یکی از ترمینال‌های سطح شهر اصفهان محموله 330 کیلویی تریاک را که برای انتقال به تهران آماده شده بود، کشف کردند.
کد خبر: ۹۳۵۹۷۸
کشف 33 بسته تریاک در یخچال اتوبوس مسافربری

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه یک قاچاقچی حرفه‌ای یک محموله مواد مخدر را وارد شهر اصفهان کرده و قصد دارد این محموله را به پایتخت کشور انتقال دهد، بررسی موضوع به‌ صورت فوری و ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این استان قرار گرفت.

سرهنگ جهانگیر کریمی ادامه داد: مأموران با انجام یکسری کارهای تخصصی و اقدامات خاص متوجه شدند این محموله در یکی از ترمینال‌های سطح شهر دپو و آماده انتقال به شهر تهران است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی مأموران وارد عمل شدند و در بازرسی از محل مقدار 330 کیلوگرم تریاک را که در 33 بسته در یخچال برودت سرما جاساز شده بود، کشف کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

جهانگیر کریمی در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر مقابله خواهد کرد و اجازه جولان و فعالیت به آن‌ها نخواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد
-
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
۰
۰
بد نیست یه سری به اتوبان چمران و كردستان بزنید ببینید كه نیروی انتظامی چطور با سودا گران مرگ مقابله میكنه. امنیتی كه اونا دارن مردم عادی ندارن

نیازمندی ها