برنامه روز سیزدهم کاروان ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو

کیمیا، کیمیاگری می‌کند

در روز سیزدهم بازی‎های المپیک ۲۰۱۶، کیمیای تکواندوی ایران تنها نماینده کاروان اعزامی کشورمان به ریوست که مقابل حریفان به میدان می‌رود.
کد خبر: ۹۳۴۳۸۷
کیمیا، کیمیاگری می‌کند

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، در سیزدهمین روز از المپیک 2016 کیمیا علیزاده تنها عضو از کاروان اعزامی ایران به این بازی‌هاست که در میدان المپیک حاضر می‌شود.

طبق قرعه‌کشی انجام شده، کیمیا علیزاده با رنکینگ 21 المپیکی و جایگاه دهم در جدول قرعه‌ باید در مبارزه اول با «آنا زانینوویک» از کرواسی روبه‌رو شود.

این تکواندوکار باتجربه کروات، سابقه حضور در المپیک را دارد که البته موفق به کسب مدال نشده است.

وی مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان 2011، دو مدال نقره مسابقات قهرمانی جهان در سال‌های 2007 و 2012 و برنز مسابقات قهرمانی جهان در سال 2015 را در کارنامه‌اش دارد.

زانینوویک از طریق رنکینگ سیستم به بازی‌های المپیک ریو راه پیدا کرد. علیزاده در صورتی‌که در این مسابقه برنده باشد، باید با برنده جدال نمایندگان اسپانیا و تایلند مبارزه کند.

مبارزه نماینده وزن 57-کیلوگرم کشورمان با تکواندوکار کرواسی از ساعت 19 امروز به وقت ایران انجام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
رضا
-
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
۰
۰
بهتر نیست بجای تیترهای قلمبه سلمبه كمی واقعگرا باشیم؟!! یك روز بخاطر حذف والیبال فرانسه خوشحالید ( كه بعدشم تیم خودمون حذف شد ) یك روز بخاطر محرومیت روسیه خوشحالید ( كه بعدش 90 درصد ورزشكارامون حذف شدن ) حالا هم بخاطر شكست والیبال لهستان ؟ با! این جوگیری ها به كجا میرسیم ؟!
بهنام
-
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
۰
۰
انشاالله به لطف خدا قهرمان بشی ونام ایران را سربلندكنی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها