واکنش شدید اللحن وزارت خارجه ایران به ادعای یک مقام انگلیس

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به ابراز نگرانی معاون خاورمیانه وزارت خارجه انگلیس در مورد نقش جمهوری اسلامی ایران در بحران یمن، با رد ادعاهای مطرح شده پاسخ داد.
کد خبر: ۹۳۱۵۲۰
واکنش شدید اللحن وزارت خارجه ایران به ادعای یک مقام انگلیس

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، بهرام قاسمی در پاسخ به ابراز نگرانی معاون خاورمیانه وزارت خارجه انگلیس در مورد نقش جمهوری اسلامی ایران در بحران یمن با رد ادعاهای مطرح شده،گفت: مقام انگلیسی بجای این ادعای واهی و استناد به گزارش‌های بی‌اساس بهتر است پاسخگوی این رفتار ضد بشری و سوالات نمایندگان مجلس عوام این کشور پیرامون استفاده گسترده و غیر قابل انکار سلاح‌های آدم‌سوز انگلیسی در کشتار غیرنظامیان از جمله زنان و کودکان معصوم و بی‌گناه یمنی باشد.

وی گفت: در حالی‌که مسئولیت حملات نیروهای ائتلاف به رهبری عربستان در کشتار کودکان یمنی امری مسلم و محرز است مقام‌های انگلیسی به عنوان یکی از دو کشور اصلی تامین کننده سلاح برای این ائتلاف کودک کش باید پاسخگوی افکار عمومی جهان باشند و به صراحت اعلام نمایند و توضیح دهند چرا برغم قطعنامه پارلمان اروپا مبنی بر منع فروش سلاح به عربستان همچنان به سیاست ضد انسانی و سودا گرانه خود در کمک تسلیحاتی به کشورهای متجاوز به یمن ادامه می‌دهند؟!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
ث
-
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
۰
۰
فقط همین؟
بابا سفارت انگلیس رو جمع كنید بره ، اه
همی
-
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
۰
۰
آقا میگه با این انگلیسی ها و آمریكایی ها نمیشه مذاكره كرد، نتیجش برعكسه . جواب سلام اینا را هم نباید داد. چند روز پیش یادته جام جم :

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،حجت الاسلام و المسلمین دكتر حسن روحانی روز سه شنبه در تماس تلفنی خانم "ترزا می" نخست وزیر جدید بریتانیا با ایشان، با تبریك مسوولیت جدید نخست وزیر ، تحولات روابط تهران – لندن در فضای پسابرجام را مثبت خواند و گفت كه این روابط با تقویت همكاری های مالی و بانكی شتاب بیشتری می گیرد.
نیما
-
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
۰
۰
شما فقط مرد حرفید یعنی اگه عمل داشتید اینقدر عر ب ها به ما توهین نمیكردند
ث
-
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
لایك ، خوب گفتی
م.م
-
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
۰
۰
چه عجب ما یك موضعگیری قاطع از تریبون وزارت خارجه شنیدیم

نیازمندی ها