ارتباط پنهانی زن جوان با پسر مشهدی، قتل شوهرش را رقم زد. در این پرونده دو نفر از متهمان به قصاص و همسر مقتول به 15 سال زندان محکوم شده اما سرنوشت دو متهم نوجوان پرونده مشخص نیست.
کد خبر: ۹۳۰۳۵۰
سناریوی قتل شوهر با شلوار

به گزارش جام‌جم ، پرونده این جنایت ساعت 9 شب هفتم آذر‌سال 92 در مقابل پلیس و بازپرس جنایی قرار گرفت.

ماموران کلانتری 171 مصطفی خمینی هنگام گشتزنی در آن شب جسد مردی را در بیابان کشف کردند.

مقتول در حالی که لباس راحتی به تن داشت، خفه شده بود. تحقیقات نشان می‌داد این مرد 44 ساله محسن نام دارد و مغازه دار بوده و محل سکونتش در نازی‌آباد تهران است .

در ادامه همسر این مرد در تحقیقات لب به اعتراف گشود و گفت: من و شوهرم با هم اختلاف ومشکل داشتیم تا این که در میان این همه مشکل، با مردی به نام امیر که نصاب آسانسور بود، آشنا شدم. مهربانی‌های امیر باعث شد عاشق او شوم. در این میان شوهرم هم مرتب مرا اذیت می‌کرد تا این که امیر تصمیم گرفت او را ادب کند. شب حادثه ساعت 8، امیر و دوستانش به خانه‌مان آمدند و شوهرم را با یک شلوار خفه کردند. در ادامه پسر جوان دستگیر شد که او هم اعترافات زن جوان را تائید کرد.

پس از اعترافات متهم 22 ساله این پرونده، سه همدست او نیز هر کدام در عملیات‌هایی جداگانه دستگیر شدند و به جرم خود اعتراف کردند. آنها به ماموران گفتند که امیر از آنها خواسته بوده برای یک مسأله ناموسی به خانه مردی بروند و با او درگیر شوند.

در ادامه پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. امیر، زن جوان و یکی از همدستانش در شعبه هشتم دادگاه کیفری محاکمه شدند و پرونده دو متهم دیگر که زیر 18 سال داشتند، به شعبه هفتم ارسال شد.

امیر در این جلسه گفت: من قبول دارم که مرتکب قتل شده‌ام ولی باور کنید قصد کشتن کسی را نداشتم. من و بهناز دو‌ سال پیش با هم آشنا شدیم. آن زمان من در مشهد بودم که از طریق گوشی تلفن‌ همراه دوستم شماره این زن را دیدم و با او تماس گرفتم. از آن زمان ارتباط تلفنی ما ادامه یافت تا این که ده ماه بعد او را ملاقات کردم. بهناز و دخترش مرتب گریه می‌کردند و از آزارهای محسن می‌گفتند تا این که من عصبانی شدم و شب حادثه همراه دوستانم به آن خانه رفتیم. در خانه باز بود که وارد شدیم. من قصد قتل نداشتم، برای همین هیچ وسیله‌ای برای قتل با خودم برنداشتم. در آنجا هم وقتی با مقتول درگیر شدیم، برادرم سهیل که مست بود،همراه مجید و نادر، شلوار را برداشتند و اورا خفه کردند اما من چون پشتم به آنها بود، ندیدم کدام یک قتل را انجام داد.

بهناز هم در این جلسه حرف‌های قبلی خود را تکرار کرد و متهم دیگر گفت: من نمی‌دانم چه کسی قتل را انجام داد. فقط می‌دانم مرد میانسال را با شلوار خفه کردند.

قضات پس از رسیدگی به پرونده، بهناز را به 15 سال حبس و دو پسر جوان را به قصاص محکوم کردند. دیروز دو متهم نوجوان این پرونده در شعبه ویژه اطفال محاکمه شدند. در ابتدای جلسه برادر امیر که از متهمان پرونده است، در دفاع از خود گفت: من در قتل شرکت نداشتم و فقط به من گفتند که شلوار را پرت کن و من شلوار را به طرف آنها انداختم. نمی‌دانم چه کسی مرتکب قتل شد.

دومین متهم نوجوان پرونده هم گفت: من در قتل شرکت داشتم و اتهامم را قبول دارم اما قصدم قتل نبود . به خاطر امیر به آنجا رفتم . نمی‌دانستم این کار ما باعث مرگ مرد میانسال می‌شود. پس از دفاعیات متهمان، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۱
دیوانه
-
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
خوب بچه های خوب حالا پاشید برید خونه هایتان از این ببعد خوب دقت كنید تا دادگاه بفهمه كی مقتول را كشته .
علی
-
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
آفرین
بینام
-
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
خوشم میاد ایرانیا تو همه ی مطالب باید نظر بدن! دوست گرامی، مگه پرونده رو خوندی كه داری به قاضی تیكه میندازی؟! نشنیدی كه قضاوت مثل راه رفتن روی لبه ی شمشیره؟!اونم تو پرونده ی جنایی كه حكم سنگین داره؟!یه ذره انصاف هم خوب چیزیه
اسدی-یك بازنشسته
-
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
سلام به خاطر همین دقت است كه الان 4ساله برا یه پرونده مرتضوی یك خط رای صادر نشده وقاضی بنده خدا 4ساله رو یه لبه شمشیره .جناب بینام عزیز
شیدا
-
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
متاسفم برای بهنازو امثال بهناز كه ۴تای دیگرو هم به خاك سیاه نشوندنو باعث قتل یه نفرشدن.خدایا مارو به راه راست هدایت كن.
نازنین
-
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
تو مشهد حتی یه كنسرت ساده سنتی برگزار نمیشه ، چادر حجاب برتره ولی میبینی نصف خیانتها و قتلها و... مال اونجاس ، اونجا چه خبره !!!!
بینام
-
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
چون مشهد مهاحر پذیره، ربطی به حجاب و كنسرت و اینا نداره كه. ملت چیو به چی ربط میدن آخه!
بهروزرجبی
-
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
سلام.عجب-یعنی اگر كنسرت اجرا شود وچادر هم حجاب برتر نباشد!!خیانت و قتلی انجام نمی شود؟!!چه تحلیل وتفسیر به رای جالبی.!!!اتفاقا این حوادث بیشتر ناشی از بی ایمانی یا ضعف ایمان ونداشتن ترس از خداوند است واغلب منشاء ان ارتباطات نامشروع وعدم رعایت موازین واحكام شرعیست كه ازمصادیق ان می توان شركت دركنسرت ها ومجالس ومهمانی های مختلط ویا بدحجابی وامثالهم را نام برد .انسانهای مومن وخداترس ازگناهان كوچك هم اجتناب می كنندتاچه رسد به قتل وجنایت.بهتراست یكباردیگرخبر رابخوانی.سهیل برادرمتهم اصلی مست بوده است كسانی كه باكنسرت های مختلط مخالفند و چادر راحجاب برتر می دانندمشروبات الكلی رانجس وشرب خمرراحرام وگناهی بزرگ می دانندپس با جرات میتوان گفت مقصر ومرتكبین خیانتها وقتلهاوسایرجنایات افرادبی ایمان وبی قید وبند هستندنه مقیدین وباحجابها.
makan
-
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
كلاهبرداری قتل و..........................تو مشهد بیشتر از همه استانها است دادستان مشهد داری چیكار میكنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وقتتو صرف لغو كنسرت میكنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بینام
-
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
چه ربطی داره؟! دادستان و قاضی هم دو تا دست دارن، هشت تا دست ندارن كه در آن واحد به هشت تا پرونده رسیدگی كنن!
روح الله
-
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
مرد بیچاره كلی از دست زن ...عذاب كشید تا اخرش همین زنه باعث شد بمیره/الهی بمیری ای زن ملعون

نیازمندی ها