مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل:

دموکرات‌ها ثابت کردند به توافق هسته‌ای پایبند نیستند

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل ضمن بیان اینکه «خیلی از کشورها اکنون به باقی‌ماندن دولت بشار اسد قانع شده‌اند»، از امیدواری تهران به گفت‌وگو با ترکیه سخن گفت و اظهار داشت که دموکراتها ثابت کردند به توافق هسته‌ای پایبند نیستند.
کد خبر: ۹۲۹۱۸۳
دموکرات‌ها ثابت کردند به توافق هسته‌ای پایبند نیستند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، علی اکبر ولایتی در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین اعلام کرد که دموکرات ها در آمریکا به توافق هسته‌ای پایبند نیستند.

وی با بیان اینکه فرقی میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان نیست، تصریح کرد که «ما فرقی میان نامزدهای جمهوری‌خواه و دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نمی‌بینیم... دموکراتها ثابت کردند که به تعهداتشان در توافق هسته‌ای پایبند نیستند و فرقی با جمهوری‌خواهان ندارند».

ولایتی اظهار کرد: به سوریه و ترکیه نیز اشاره کرد و گفت: الان حرف بر سر این است که بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری بعد، حضور داشته باشد یا نه... معتقدیم که شانس اسد برای پیروزی در دور بعدی انتخابات زیاد است اگر تصمیم به مشارکت بگیرد.

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل افزود: الان احتمال حل و فصل سیاسی بحران سوریه، بیشتر از گذشته شده است.

وی با اشاره به ترکیه از گفت‌وگو با آنکارا سخن گفت و افزود: ما به آغاز گفت‌وگوی ایران و ترکیه در مرحله آتی امیدواریم و می‌توانیم در خصوص همکاری در مسائل منطقه‌ای بازنگری کنیم

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل: با اشاره به عربستان، سیاست این کشور را به انتقاد گرفت و گفت که «سیاست دولت عربستان سعودی، الان نوعی انتحار سیاسی است»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها