سازمان هواشناسی پیش بینی کرد

باران در استان های شمالی

احتمال وقوع سیلاب در استان‌‌های مازندران و گلستان‌

دمای هوا در اهواز فردا به ۵۰ درجه می‌رسد

روز سه‌شنبه هفته جاری در استان‌های مازندران، گلستان و ارتفاعات سمنان رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و وقوع سیلاب دور از انتظار نیست که لازم است جهت جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی، اقدامات لازم انجام شود.
کد خبر: ۹۲۷۶۰۰
دمای هوا در اهواز فردا به ۵۰ درجه می‌رسد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، براساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در مناطق البرز مرکزی و سواحل شرقی و مرکزی دریای خزر افزایش ابر، رگبار، رعدوبرق و وزش باد و در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات زاگرس جنوبی افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می شود.

بعداز ظهر روز سه‌شنبه در مازندران، گلستان و ارتفاعات سمنان رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و وقوع سیلاب دور از انتظار نیست.توصیه می‌شود جهت جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی، اقدامات و آمادگی لازم صورت گیرد.

همچنین روز سه‌شنبه با افزایش سرعت وزش باد در برخی نقاط ایلام و خوزستان وقوع گرد و خاک سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد. طی دو روز آینده، در بعضی ساعات در منطقه زابل نیز وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

در 3 روز آینده به دلیل افزایش سرعت وزش باد در شمال استان سیستان و بلوچستان پدیده گرد و خاک در این مناطق رخ خواهد داد، طی همین مدت شرق دریای عمان مواج است.

روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در ساعات بعد از ظهر به دلیل افزایش سرعت وزش باد بر روی کشور عراق و جنوب غرب کشور ایران پدیده گردوخاک دور از انتظار نیست.

آسمان تهران روز آینده کمی ابری، گاهی وزش باد و در بعدازظهر افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود که این شرایط روز چهارشنبه نیز حاکم است؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 36 و 25 درجه خواهد بود.

روز آینده شهرهای اهواز با دمای 50 درجه بالای صفر و پس از آن خرم‌آباد با دمای 41 درجه بالای صفر گرم‌ترین شهرهای کشور و سنندج با دمای 12 درجه بالای صفر و پس از آن همدان با دمای 14 درجه بالای صفر خنک‌ترین شهرهای کشور خواهند بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها