کارشناس سازمان هواشناسی کشور از وزش باد شدید، رعد و برق، رگبار و بارش باران در هفت استان کشور طی سه روز آینده خبر داد و گفت:‌ به سبب این بارندگیهای شدید پیش‌بینی احتمال آبگرفتگی و سیلابی شدن معابر برای استانهای جنوب شرقی وشمال شرقی کشور داده می‌شود.
کد خبر: ۹۲۵۴۳۶
هشدار آبگرفتگی و سیلابی شدن در 7 استان

به گزارش جام جم آنلاین، امین حسین نقشینه در گفتگو با تسنیم در تشریح آخرین وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: پیش‌بینی آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها به سبب افزایش ابر، رگبار باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی برای جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان، جنوب کرمان و شرق فارس می‌شود.

وی ادامه داد: این وضعیت رفته‌رفته طی 48 ساعت آینده به استانهای خراسان شمالی، خراسان رضوی و گلستان خواهد رسید که انتظار می‌رود ساکنان این مناطق به هشدارهای مسئولان استانی توجه کرده و تمهیدات لازم را در مواقع باران شدید و سیلابی شدن مسیلها مدنظر قرار دهند.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: همچنین طی سه روز آینده برای سواحل دریای خزر و برخی مناطق شمال شرق ابرناکی، بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود؛ بارشهای پراکنده در آذربایجان شرقی و غربی نیز احتمال داده می‌شود.

نقشینه درباره وضعیت جوی تهران در 72 ساعت آینده گفت: تهران طی روزهای آینده هوایی صاف تا قسمتی ابری خواهد داشت؛ دمای هوای تهران نیز طی 72 ساعت آینده تا دو درجه کاهش پیدا می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها