به گزارش جام جم آنلاین، مسعود ده نمکی در یادداشت کوتاهی نوشت: علیرغم همه تلاش ها برای دیده نشدن فیلم و شکست پیش بینی ها. نه دوپینگ ماهواره ای و رسانه ای با فیلم همراه بود و نه اراداه معطوف به قدرت. «رسوایی» نقد قدرت و ملت با هم بود و با این گفتمان همین مقدار استقبال یعنی مخاطب خاص طیف زیادی از مردم را در برگرفته است مردمی که به نقد جامعه و خود بها دادند و برعکس این مردم خواص پریشان از این نقد شدند. کف استقبال از رسوایی 2 سقف استقبال از دیگران است با همه عقبه هایشان. با این فیلم جمع فروش شش فیلم اخراجی ها تا رسوایی به 30 میلیارد تومان یعنی 10 میلیون مخاطب رسید.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد