اینستاگردی

واکنش ورزشکاران به طرح لباس کاروان ایران در المپیک + تصاویر

بعد از رونمایی از لباس رژه کاروان ایران در المپیک ریو ، تعدادی از ورزشکاران در اینستاگرامشان نسبت به این طرح واکنش های جالبی داشتند.
کد خبر: ۹۲۴۸۷۰
واکنش ورزشکاران به طرح لباس کاروان ایران در المپیک + تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین، علی کریمی در اینستاگرامش نوشت:

وقتی این طرح لباس کاروان ورزشی ایران رو میبینم که میخوان پا به بزرگترین رقابتها بذارن ، اهمیت کار رو کاملاً حس میکنم و یاد اون شعر معروف میوفتم نه همین لباس زیباست نشان ادمیت


سعید معروف نوشت:

رویای المپیک و لباسهـایی که بهـتر بود به جای رونمایی،به عنوان سورپرایز در مراسم افتتاحیه دیده میشد.(البته از جنبه ی مثبتش غافل نشیم که به خاطر سایز بزرگ لباسها المپیک بعدی هم میشه پوشید)


محمد موسوی نوشت:

مدیونید اگه فکر کنید این منما
به ترکیب رنگنش کاری ندارم ولی اون دوستی که یک ماه پیش امد و کلی با دقت اندازه گرفت فکر میکنم واحد اندازه گیریش اینچ بوده و یکم از یکم بزرگتر شده واسم یا شاید باید به بهداد سلیمی گل زنگ بزنم شاید با کت شلوار ایشون عوض شده پ ن : الان ٣ روزی میشه که یه گروه خبره خیاط دارن روش کار میکنن أنشالله درست میشه


عادل غلامی نوشت:

لباس کدام کشور برای المپیک زیباتر است ؟
الف:
ب:
ج:
توضیحات: دیزاینر ایتالیا ارمانی
دیزاینر امریکا پولو دیزاینر ایران نامشخص



بهداد سلیمی نوشت:

لباس زیبای المپیکیای عزیزمون ماشالله به این همه سلیقه


علی دایی نیز در فیسبوکش نوشت:

مقایسه لباس کاروان ایران در المپیک با چند کشور
لباس هر یک از کشورها در هر مسابقه ای به خصوص المپیک و در مراسم رژه بیانگر فرهنگ آن کشور است اما در لباس طراحی شده برای رژه کاروان ایران در ریو نمادی از پرچم و فرهنگ ایرانی دیده نمی‌شود و کت و پیراهن و شلوار و حتی رنگ کفش همخوانی مناسبی با هم ندارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
علی تهرانی
-
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
۰
۰
باسلام:حالم بدشد.ترابخدا این چه لباسیه ؟؟من نمیدونم طراح از این بهتر نبودتواین مملكت؟؟؟!!واقعا جای تعجب داره.اگر این لباس را با كارت بانكی بمن بدهند امكان نداره كه بپوشم.آبروی ایران را نبرید.
فرشید
-
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
۰
۰
آقا خواهشا برای آبرو و حیثیت ما ارزش قایل باشید این چیه آخه؟؟؟
اینهمه طراح خوب و با سلیقه تو كشور داریم چرا ما نباید نماد یه فرهنگ اصیل و غنی و زیبا باشیم چرا ما نباید تو المپیك انگشت نمای زیبایی و متانت باشیم؟؟؟ اینها همه یعنی ما به عنوان یه انسان قابل احترام نشان داده میشیم و توی دنیایی كه مد و لباس ارزشه ما هم از قطار زیبایی عقب نمیمونیم.
نظر
-
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
۰
۰
واقعا اگر مسئولین ورزش نمی تونند لباس برای ورزشكاران كشورتهیه كنند اجازه بدن ورزشكاران لباسهای خودشون رو بپوشند . حتی اگر با همدیگه هماهنگ نباشه . به نظر بهتر از این وضعیت فعلی هستش . . طرح و تركیب رنگش رو كی انتخاب كرده خیلی بده از خیلی بد هم بدتر هست كاملا معلومه كه دست اندر كاران این قضیه خیلی شایسته سالارانه این كارو رو به دست گرفتند . حداقل یه جوری باشه خودمون به خودمون نخندیم . البته جنبه مثبت قضیه نباید فراموش كردبا دیدن این كامنت های ورزشكاران و لباس تهیه شده ، روحیه خیلی ها رو شاد كردند .جا داره از مسئولین ورزش كشور بابت خوشخال كردن و خنداندن مردم تشكر بشه
همون همیشگی
-
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
۰
۰
حالا اینو چون اعتراض بهش مشكل نداشت همه ....

سانسورچی عزیز ادیت نكن نمیخاد تایید كنی :/
علی تهرانی
-
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
۰
۰
باسلام:این رنگ پیراهنی است كه داعشی های ملعون سر انسانها را ازتنشان جدا میكنند.رنگ نارنجی .وامصیبتا
نرم افزار موبایل
-
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
۰
۰
هدفشون فقط اینه عزت ایرانو مردم ایرانو تو دنیا لگدمال كنن..میخان ایرانی انگشت نمای مردم دنیا شه
محمد.. شریف
-
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
۰
۰
اقا .. این رنگ مال داعش نیست .. قراره اكیپ ایران با آهنگ جومه نارنجی مرحوم آغاسی رژه برن و تماشا چی ها هم با تكان دادن دستمال تشویق و همراهی كنند..
صفا
-
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
۰
۰
چرا!!؟؟؟
دوستان بیایید درمورد هرچیز فكر كنیم.
من این بانوی طراح را تحسین میكنم:
چرا كه رنگ نارنجی وسرمه ای در جهان نشانگر كار و تلاش با رنج و زحمت فراوان ودر فرهنگ جهانی نشانه زجرو تحمل میباشد. واین بانو هم طراح بزرگیست وهم انسان ریز بین وتیز بین. آفرین كه خوب حال مردمان ایران را به تصویر كشیدی. آفرین

نیازمندی ها