رئیس مجلس در مراسم تودیع و معارفه شیخ الاسلام و امیرعبداللهیان:

دیپلماسی پارلمانی مکمل دیپلماسی رسمی است

شیخ الاسلام در گفت و گو با جام جم آنلاین:

از احتمال انتصابم به عنوان سفیر ایران در سوریه اطلاعی ندارم

مدیر کل بین الملل مجلس شورای اسلامی در مورد انتشار اخباری مبنی بر احتمال جایگزینی امیر عبداللهیان؛ معاون سابق عربی ،آفریقایی وزارت امور خارجه به سمت مدیر کل بین الملل مجلس شورای اسلامی به جای وی گفت: این اخبار را در خبرگزاری ها دیده ام و اطلاعی در این مورد ندارم.
کد خبر: ۹۲۲۶۹۱
از احتمال انتصابم به عنوان سفیر ایران در سوریه اطلاعی ندارم

حسین شیخ الاسلام در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر احتمال جایگزینی امیر عبداللهیان؛ معاون سابق عربی ،آفریقایی وزارت امور خارجه به سمت مدیر کل بین الملل مجلس شورای اسلامی به جای وی گفت: بنده نیز این اخبار را در خبرگزاری ها دیده ام و اطلاعی در این مورد ندارم.

وی همچنین در مورد اخباری مبنی بر اینکه به زودی سفیر ایران در سوریه خواهد شد ، اظهار داشت: از این موضوع نیز خبری ندارم و از اینگونه حرفها و سخنان زیاد گفته می شود اما خودم در جریان نیستم.

گفتنی است جواد کریمی‌قدوسی عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره انتشار اخباری مبنی بر تغییر در ریاست اداره کل بین الملل مجلس شورای اسلامی و احتمال جایگزینی امیر عبداللهیان به جای شیخ الاسلام در این سمت، گفت: از حدود یک ماه پیش بنده موضوعی را مبنی بر اینکه قرار است آقای امیر عبدالهیان، معاون سابق عربی و آفریقایی وزارت خارجه به سمت مدیرکل بین‌الملل مجلس منصوب شود را شنیده‌ام که البته تقریباً این خبر قطعی است.

وی همچنین از احتمال انتصاب امیر عبداللهیان به سمت مدیرکل بین‌الملل مجلس شورای اسلامی استقبال و افزود: این اقدام مثبتی است و می‌تواند در پیشبرد امور مؤثر باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها