عضو هیات رییسه مجلس در گفت و گو با جام جم آنلاین:

حکام عرب از خودزنی سیاسی دست بردارند/ به حراج گذاشتن مصلحت اسلام در جهت مصالح حکام منطقه

عضو هیات رییسه مجلس دهم گفت:‌ متاسفانه برخی بازیگران سیاسی منطقه در راستای مصالح شخصی خود مصلحت اسلام را به حراج گذاشته اند؛ در حالی که قدس میراث گرانقدر است و هیچ حرکت انحرافی نباید افق دید ملت ها را از این جایگاه اصلی منحرف کند.
کد خبر: ۹۱۷۷۲۷
حکام عرب از خودزنی سیاسی دست بردارند/ به حراج گذاشتن مصلحت اسلام در جهت مصالح حکام منطقه

اکبر رنجبرزاده در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، گفت: اتفاقات و اقدامات تروریستی که طی سال های اخیر در منطقه افتاده است ریشه در افکار پلید آمریکا و رژیم صهیونیستی دارد؛ استقرار گروههای تروریستی و داعش در خاورمیانه به ویژه در سوریه،عراق، یمن و... در جهت همسویی با رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داد: تمام این اقدامات و تشکیل گروههای تروریستی ساخته و پرداخته اسراییل است تا ذهن ها را ازاقدامات غیر انسانی خود و مظلومیت مردم فلسطین دور کرده و معطوف به داعش کند و مسلمان ها با هم درگیر شوند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس دهم ابراز امیدواری کرد حکام عرب به خود بیایند و از خودزنی سیاسی جهان اسلام خارج شوند و مقداری بتوانند به افکار ملت های خود توجه کنند . ملت های مسلمان منطقه همسو با فلسطین هستند و خاطره تلخی که از جنگ ها و کشتارهای بیرحمانه کودکان ملت های مختلف سوریه، مصر، اردن و... دارند را هرگز فراموش نخواهند کرد.

این عضو هیات رییسه مجلس با اشاره به همسویی عربستان و رژیم صهیونیستی برای انحراف افکار عمومی از توجه به قدس به مسایل خاورمیانه تصریح کرد: کشورهای اسلامی باید نسبت به این موضوع حساس باشند و اجازه انحراف افکار عمومی را ندهند و همچنان به فلسطین به عنوان یکی از موضوعات مهم جهان اسلام توجه لازم را داشته باشند و درصدد ریشه کنی غده سرطانی اسراییل باشند.

رنجبرزاده گفت: متاسفانه برخی بازیگران سیاسی منطقه در راستای مصالح شخصی خود مصلحت اسلام را به حراج گذاشته اند؛ در حالی که قدس میراث گرانقدر است و هیچ حرکت انحرافی نباید افق دید ملت ها را از این جایگاه اصلی منحرف کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها