سری جدید برنامه ˝شب کوک˝ به ‌زودی از شبکه نسیم با تغییرات جدید پخش خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۷۳۹۲
˝شب کوک˝ به تلویزیون باز می‌گردد / فراخوان برای استعدادهای موسیقی

به گزارش جام جم نوا، ورژن تازه برنامه استعدایابی موسیقی با ایده‌های تازه و سبکی نو بعد از ماه‌های محرم و صفر بازخواهد گشت.

"شب‌کوک" این‌روزها مراحل پیش تولید سری جدید خود را پشت سر می‌گذارد. این برنامه با طراحی دکوری تازه و همچنین با احتمال اضافه شدن یک داور دیگر به جمع چهار داور پیشین تهیه و از شبکه‌ نسیم پخش خواهد شد.

همچنین چندی پیش قرار شد برنامه‌ تلویزیونی "شب‌کوک" به همراهی کانون محتاب با محوریت آموزش رایگان موسیقی برای کودکان کار و بد سرپرست استعدادیابی کند.

از مهم‌ترین بخش‌های این برنامه می‌توان به معرفی خوانندگان بااستعداد و جوان کشور که تاکنون فرصت مناسبی برای فعالیت بصری آثار خود را در رسانه ملی نداشته‌اند اشاره کرد. پخش آثار باارزش و پرمحتوای موسیقی سنتی، پاپ، قومی و محلی با مضامین اجتماعی، ملی، انقلابی، مذهبی و همچنین تحلیل و بررسی وضعیت موسیقی کشور در همه ابعاد آن از دیگر بخش‌های "شب کوک" است.

کسانی که تمایل به حضور در این برنامه به‌عنوان تماشاگر را دارند می‌توانند همه روز از ساعت 10 تا 8 شب با شماره 02144145276 تماس حاصل نمایند.

"شب کوک" بعد از پایان ماه های محرم و صفر هر شب ساعت 21 از شبکه نسیم پخش می‌شود. کارگردانی و اجرای برنامه را باربد بابایی و تهیه‌کنندگی آن را مجید و هادی دمیرچی بر عهده دارند.

منبع:هنرآنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها