رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضاییه:

فریضه دفاع امت اسلامی از فلسطین با فریاد یکپارچه در روز قدس

رهبر معظم انقلاب در دیدارخانواده‌های شهدای هفتم تیر ، خانواده‌های شهدای مدافع حرم و فاطمیون؛

در جنگ نامتقارن دشمنان با ایران، آنها نمی‌دانند چه قدرتی در ایمان به خدا و جهاد وجود دارد

رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار خانواده های شهدای هفتم تیر و مدافع حرم تاکید کردند: در جنگ نامتقارن دشمنان با ایران، آنها نمی‌دانند چه قدرتی در ایمان به خدا و جهاد وجود دارد. آنها داعش را برای شکست جمهوری اسلامی ساختند؛ عراق و شام مقدمه بود تا ایران را زمین‌گیر کنند اما قدرت جمهوری اسلامی آنها را در همان‌جا زمین‌گیر کرد.کسی که به‌عنوان دفاع از اهل‌بیت(ع) می‌رود در واقع دارد از جامعه و شهرهای خود دفاع می‌کند؛ این دفاع از ایران است.
کد خبر: ۹۱۶۷۲۸
در جنگ نامتقارن دشمنان با ایران، آنها نمی‌دانند چه قدرتی در ایمان به خدا و جهاد وجود دارد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در نوزدهمین روز از ماه مبارک رمضان و در آستانه هفتم تیرماه سالروز شهادت مظلومانه آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام راحل، خانواده‌های شهدای هفتم تیر و جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و فاطمیون عصر امروز (شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای تصریح کردند: در بحرین یک اقلیت جابر و خودخواه بر اکثریت ظلم می‌کنند. حالا هم عالم مجاهد آقای شیخ عیسی قاسم را مورد تعرض قرار دادند؛ این حماقت و بلاهت است شیخ عیسی کسی بود که مانع حرکات تند می‌شد. این بی‌عقل‌ها نمی‌فهمند که برداشتن شیخ عیسی قاسم یعنی برداشتن مانع از مقابل جوانان پرشور بحرینی علیه حکومت. دیگر هیچ مانعی نمی‌تواند این جوان‌ها را ساکت کند.

مشروح خبر و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها