ران هاوارد یک بار دیگر به سراغ ژانر علمی - تخیلی می رود، تا اکشن دلهره آور تازه خود به نام «سونووس» را کارگردانی کند. این فیلم، داستان یک سفر بین سیاره ای را تعریف می کند.
کد خبر: ۹۱۲۶۸۶
سفر فضایی ران هاوارد به کهکشان

به گزارش جام جم آنلاین ، فیلم نامه اقتباسی فیلم را هاوارد با همکاری همکار قدیمی اش ویلیام برویلز جونیور می نویسد. این فیلم نامه براساس داستان نوول نیل استفنسون نوشته می شود.

این نوول علمی - تخیلی سال قبل روی پیش خوان کتاب فروشی ها قرار گرفت و بلافاصله، به صورت یکی از کتاب های پرخواننده فصل درآمد.

در این نوول، زمین با بلایای مصیبت باری روبرو شده و دیگر محل مناسبی برای اسکان و زندگی نوع بشر نیست. گروه های مختلف مردم، باید برای ادامه زندگی راهی فضا شوند.

تصمیم بر این گرفته می شود که از قوم ها و تمدن های مختلف، افرادی انتخاب و به فضا فرستاده شوند. دلیل اصلی این امر، حفظ انواع و اقسام گونه های انسانی است.

در این جا، داستان فیلم چند هزار سال جلو می رود و به بررسی زندگی نوع بشر در فضا و برخوردهای او با بقیه ساکنان کهکشان می پردازد.

به نوشته هالیوود ریپورتر، هاوارد امیدوار است کلید فیلم برداری «سونووس» را تا قبل از پایان سال جاری میلادی بزند. هدف او، نمایش عمومی فیلم در ایام تابستان سال 2017 است.

او هم اکنون در حال انتخاب بازیگران اصلی درام علمی - تخیلی خود است. احتمال آن وجود دارد که تام هنکس یک بار دیگر، برای او در این فیلم جلوی دوربین برود.

این بازیگر حدود دو دهه قبل، نقش اصلی «آپولو 13» هاوارد را بازی کرد. این اکشن علمی تخیلی، در باره سفر بی سرانجام آپولو 13 به کره ماه بود.

در عین حال، هنکس نقش کاراکتر دانشمند متخصص رمزگشایی از لوح ها و کتیبه های قدیمی اکشن دلهره آور «رمز داوینچی» را هم برای این کارگردان بازی کرده است.

سومین قسمت این مجموعه فیلم با نام «برزخ» برای اواسط ماه اکتبر به روی پرده سینماها می رود. تام هنکس بازیگر اصلی این فیلم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها