هالیوود، نقش زیادی در تثبیت چهره کلیشه‌ای از حضرت عیسی(ع) در اذهان عمومی داشت

مسیح به روایت سینما

قسمت دوم درام تاریخی و مذهبی «مصائب مسیح» هم ساخته می شود. مل گیبسون کارگردان و تهیه کننده نسخه اصلی فیلم، خبر تولید قسمت دوم آن را داد.
کد خبر: ۹۱۲۳۴۹
«مصائب مسیح» ادامه پیدا می کند

به گزارش جام جم آنلاین ، تحلیلگران اقتصادی سینما و منتقدان سختگیر سینمایی، می گویند از شنیدن خبر تولید دومین قسمت این درام مذهبی تعجب نکرده اند.

به گفته آنها، استقبال بالای تماشاگران در سراسر جهان از این فیلم، حکایت از آن می کرد که بزودی ساخت قسمت بعدی آن در دستور کار تهیه کنندگانش قرار می گیرد.

اما آن چه باعث تعجب منتقدان و تحلیل گران شده، این است که مل گیبسون کمی دیر خبر تولید دومین قسمت این فیلم جنجالی را اعلام کرده است.

قسمت اول فیلم در سال 2004 به روی پرده سینماهای جهان رفت و قسمت دوم آن در حالی تولید می شود، که 12 سال از اکران عمومی نسخه اصلی آن می گذرد.

فیلمنامه قسمت تازه «مصائب مسیح» را گیبسون با همکاری راندل والاس می نویسد. والاس نویسنده فیلم نامه قسمت اول هم بود. فیلم نامه براساس یک سری ماجرای واقعی و تاریخی نوشته خواهد شد.

به نوشته هالیوود ریپورتر، هنوز معلوم نیست داستان قسمت دوم این درام مذهبی به کدام بخش از زندگی حضرت مسیح خواهد پرداخت.

به این ترتیب، مشخص نیست این داستان دنباله ای بر ماجراهای قسمت اول است یا این که به عنوان پیش درآمدی بر این قسمت، به گذشته ها فلاش بک می زند.

والاس در گفت و گویی اعلام کرد:«همیشه می خواستم این داستان را به صورت فیلم نامه و برای یک فیلم سینمایی تعریف کنم. «مصائب مسیح» فقط نقطه آغازی بر این ماجرا بود و این داستان، ادامه دارد.»

زمان شروع کار فیلم برداری دومین قسمت فیلم، هنوز اعلام نشده است. با این حال، قرار است برای تابستان سال 2018 به روی پرده سینماهای جهان برود.

نسخه اصلی فیلم در سطح جهانی (هم آمریکا و هم بقیه کشورهای دنیا) 612 میلیون دلار فروش کرد. این فیلم در ایران هم به نمایش درآمد و با استقبال بالای تماشاگران روبرو شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها