با پایان مراحل فنی تولید اکشن جنجالی«عملیات کرومیت»، این محصول تازه سینمای کره جنوبی به روی پرده سینماهای این کشور آسیایی می رود.
کد خبر: ۹۱۱۶۴۱
لیام نیسن در «عملیات» جنگی کره ای

به گزارش جام جم آنلاین ، تولید این درام تاریخی واقع گرا با سروصدای بسیار زیادی همراه بوده است. گفته می شود منتقدان و تماشاگران کره ای، چشم انتظار نمایش عمومی فیلم هستند.

لیام نیسن بازیگر ایرلندی تبار مقیم هالیوود، یکی از نقش های اصلی «عملیات کرومیت» را بازی کرده است. به همین دلیل، فیلم یک اکران بین المللی گسترده هم خواهد داشت.

داستان فیلم که برمبنای یک حادثه تاریخی نوشته شده، در باره یک ستوان کره ای (با بازی لی جونگ جائه) در سال 1950 و مشارکت او در جنگ کره است.

این داستان به بهانه حضور وی در رویدادهای جنگ، به بررسی عملیات معروف 20 سپتامبر سال 1950 می پردازد. تاریخ نویسان از این عملیات به عنوان اقدامی یاد می کنند که سرنوشت جنگ کره را تغییر داد.

لیام نیسن در داستان فیلم، در نقش ژنرال مک آرتور بازی کره است. او رهبری عملیات نظامی موسوم به کرومیت را به عهده داشت. لی جوم سو و جین سه یون دو بازیگر دیگر سرشناس کره ای هم در این فیلم حضور دارند.

شرکت فیلم سازی معتبر سی جی اینترتینمنت قصد دارد «عملیات کرومیت» را در سطح گسترده ای در کره جنوبی اکران عمومی کند. اوایل ماه ژولای به عنوان زمان نمایش عمومی آن تعیین شده است.

اما تماشاگران آمریکایی باید تا ماه آگست صبر کنند. در این ماه، فیلم در حدود 300 سالن سینمای آمریکای شمالی اکران خواهد شد. این اولین بار است که یک فیلم کره ای، در این تعداد سالن سینما در آمریکا به نمایش عمومی درمی آید.

جان اچ لی کارگردان فیلم، از آن به عنوان یک اکشن تاریخی و حماسی سطح بالا اسم می برد و می گوید فیلمش قابل مقایسه با آثار جنگی سطح بالای هالیوودی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها