دو نماینده در گفت و گو با جام جم آنلاین پیش بینی کردند:

ابقای جلالی در مرکز پژوهش ها / احتمال ریاست زنان در برخی کمیسیون ها برای اولین بار

یک نماینده تهران با اشاره به تصمیم 3 نماینده زن برای کاندیدا شدن ریاست کمیسیون ها ابراز امیدواری کرد: در این دوره شاهد حضور برخی از زنان به عنوان ریاست کمیسیون ها باشیم.
کد خبر: ۹۱۰۷۱۰
ابقای جلالی در مرکز پژوهش ها / احتمال ریاست زنان در برخی کمیسیون ها برای اولین بار

سهیلا جلودارزاده در گفت و گو با خبرنگار جام جم‌آنلاین، گفت: در این دوره حدود 3 نفر از نمایندگان زن تصمیم به کاندیدا شدن برای ریاست کمیسیون های مجلس را دارند.

وی با اشاره به اینکه در دوره های قبل و تاکنون هیچ نماینده زنی رییس کمیسیونی نبوده است ابراز امیدواری کرد در این دوره شاهد حضور برخی از زنان به عنوان ریاست کمیسیون ها باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس دهم در ادامه با اشاره به اینکه در جلسه امروز فراکسیون زنان اهداف و استراتژی فراکسیون در طول 4 سال مورد بررسی قرار می گیرد افزود: در این جلسه ساختار واساسنامه فراکسیون که پیش نویس آن تهیه شده به تصویب خواهد رسید.

عضو فراکسیون زنان همچنین در مورد ریاست این فراکسیون گفت: در جلسه امروز و یا جلسه بعدی رییس فراکسیون مشخص خواهد شد و هر یک از زنان فراکسیون می توانند گزینه ای برای ریاست باشند.

در ادامه محمد جواد کولیوند نیز در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین در مورد ریاست کمیسیون ها گفت: امروز یا روز فردا تکلیف ریاست کمیسیون ها مشخص می شود و البته پیش بینی می کنم 70 درصد ریاست کمیسیون ها از اعضای فراکسیون ولایت باشند.

نماینده مردم کرج در مجلس همچنین احتمال داد دراین دوره شاهد حضور زنان در ریاست برخی از کمیسیون ها باشیم هر چند که این احتمال 50-50 است.

وی اظهار داشت: کاظم جلالی به عنوان رییس مرکز پژوهش های مجلس همچنان ابقا می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها