مدیرعامل شرکت شهربان خبر داد:

برقراری انضباط شهری در ایام برگزاری مراسم ارتحال امام دلها

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران از بکارگیری بیش از 400 نیرو در ایام برگزاری بیست و هفتمین سالگرد امام خمینی (ره) خبر داد و افزود: امسال در ایام برگزاری این مراسم از بساط گستری در محوطه حرم مطهر و اطراف و معابر اصلی جلوگیری خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۰۱۷۵
برقراری انضباط شهری در ایام برگزاری مراسم ارتحال امام دلها

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهربان و حریم بان، چیذری در تشریح اقدامات این شرکت برای ایجاد انضباط شهری در ایام برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: شرکت شهربان و حریم بان توانست در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرآفتاب تجربه خوبی را پشت سر بگذارد و رکوردی برای نمایشگاه بدون سدمعبر رقم بزند بر همین اساس امسال برای اولین بار برقراری انضباط در سالگرد امام دلها به این شرکت واگذار شده است.

وی افزود: متاسفانه در سنوات گذشته مشاهده شده همراه کاروان های زائرین امام راحل برهی افراد نیز برای درآمدزایی در این ایام اقدام به دست فروشی می کنند که علاوه بر نارضایتی مردم موجب مخدوش شدن فضای این ایم خواهد شد بر همین اساس و با توجه به تجربه ارزشمند شهرآفتاب و رضایتمندی شهروندان شرکت شهربان و حریم بان تمهیداتی برای این ایام درنظر گرفته است.

چیذری تاکید کرد: برای برقراری انضباط در ایام برگزاری بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام دلها بیش از 400 نیروی این شرکت با بکارگیری 100 دستگاه خودرو شامل سه نیروی این شرکت و 62 موتورسیکلت شامل دو نیروی شرکت اقدام به برقراری انضباط در حرم و اطراف حرم مطهر خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران با اشاره به اقدام برخی رانندگان اتوبوس های حامل کاروان زائرین امام راحل برای ارائه سرویس به دستفروشان تاکید کرد: در سنوات گذشته در جعبه این اتوبوس ها برخی اقلام آورده می شد برای بساط گستری و یا سرویس هایی به بساط گستران داده می شد برهمین اساس امسال در پارکینگ ها نیروهای این شرکت مستقز خواهند شد و ضمن شناسایی این افراد از انجام چنین اقداماتی جلوگیری خواهند کرد.

وی تاکید کرد: تمام برخوردها حتما همراه با حفظ کرامت این افراد خواهد بود. بی تردید عوامل این شرکت مامور به برقراری انضباط در این ایام هستند و امیدواریم با مشارکت شهروندان شاهد برقراری نظمی در شان حرم مطهر و زائرین امام دلها باشیم.

چیذری در تشریح اقدامات این شرکت برای جلوگیری از ترافیک ناشی از بساط گستری در معابر اصلی منتهی به حرم مطهر گفت: در دو بزرگراه شهید هاشمی و خلیج فارس که به عنوان دو لکه شدیدا آلوده به موضوع دستفروشی همکاران من مستقر خواهند بود و از هرگونه بساط گستری در حاشیه این بزرگراه ها جلوگیری خواهن کرد چرا که این بساط گستری از نو خطرساز است. بی تردید دستفروشی به ماشین ها در حاشیه بزرگراه علاوه برایجاد ترافیک موجب بروز حادثه خواهد شد بر همین اساس با این افراد برخورد خواهد شد.

مینا مولایی - جامعه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها