کوثری در گفتگو با جام جم آنلاین ؛

به عنوان مستشار به سوریه می روم/ تصمیمم به معنای بازگشت به سپاه نیست

رییس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم گفت: به دلیل تجربه بسیاری که در دوران دفاع مقدس به دست آورده ام بیشتر به عنوان مستشار نظامی به سوریه می روم تا بتوانم تجربیات خود را به جوان ترها انتقال بدهم.
کد خبر: ۹۰۹۴۶۹
به عنوان مستشار به سوریه می روم/ تصمیمم به معنای بازگشت به سپاه نیست

اسماعیل کوثری در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به قصد عزیمت خود به سوریه در صورت موافقت مسئولان گفت: مدتها بود که به فکر رفتن به سوریه بودم تا به این ترتیب تجربه چند ساله دفاع مقدس را به آنجا منتقل کرده و اثرگذار باشد.

وی ضمن ابراز امیدواری از اینکه انتقال تجربه اش در سوریه بتواند اثر گذار باشد تصریح کرد: برخی از نمایندگان نیز که تجاربی در دوران دفاع مقدس داشته اند زمانی که از قصد من اطلاع پیدا کردند به من گفته اند که در صورت عزیمتم به سوریه آنها را نیز در جریان امور قرار دهم تا بتوانند به سوریه عازم شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم با اشاره به پیگیری خود برای کسب اجازه از مسئولان برای عزیمت به سوریه اظهار داشت: این اقدام من به معنای بازگشتم به سپاه نیست.

رییس کمیته دفاعی مجلس نهم در عین حال تصریح کرد: در کل به دلیل تجربه بسیاری که در دوران دفاع مقدس به دست آورده ام بیشتر به عنوان مستشار نظامی به سوریه می روم تا بتوانم تجربیات خود را به جوان ترها انتقال بدهم.

کوثری افزود: البته باید تصمیم مسئولان در ارتباط با عزیمتم به سوریه مشخص شود و ممکن است بعدها در سوریه به عنوان مستشار نظامی فعالیت کنم؛ هر چند که قصدم کمک است چه به صورت مدافع حرم و چه مستشار نظامی.

وی در مورد احتمال بازگشت خود به سپاه گفت: این موضوع مشخص نیست حالا باید در مورد رفتن من به سوریه تعیین تکلیف شود تا پس از آن ببینیم اوضاع چه می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها