مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، پرونده الکترونیک، بازرسی هوشمندانه و پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان را از برنامه های عملیاتی این سازمان در بخش بیمه ای عنوان و گفت: این برنامه ها مبتنی بر استفاده حداکثری از فناوری های نوین اطلاعاتی است.
کد خبر: ۹۰۶۵۲۶

وعده نوربخش به مستمری‌بگیران

به گزارش جام جم آنلاین، سید تقی نوربخش در همایش تخصصی تبیین راهبردهای بیمه ای سازمان در سال 95 که با حضور مدیران ارشد و استانی تامین اجتماعی برگزار شد، گفت: اجرای این برنامه ها علاوه بر اینکه یک وظیفه اداری است، به عنوان یک عهد و میثاق حرفه ای و کار جهادی مورد توجه کارکنان و مدیران این سازمان قرار دارد.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی یک پیکره واحد است که میان بخش های بیمه ای، درمانی و اقتصادی آن تفکیکی وجود ندارد و تمامی اجزای این سازمان در جهت خدمت به بیمه شدگان و بازنشستگان حرکت می کنند.

نوربخش با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشوردر سال گذشته گفت: سازمان تامین اجتماعی توانست با این شرایط کار بزرگی انجام دهد و خدمات مورد تعهد را به اقشار مختلف کشور ارائه داد.

وی از تلاش های مدیران و کارکنان این سازمان برای ارتقای خدمات به ذینفعان تقدیر و تشکر کرد و با بیان اینکه در سال گذشته برنامه راهبردی این سازمان تهیه شد، اظهار داشت: در حال حاضر این سازمان برای رسیدن به اهداف ، برنامه های مشخصی دارد.

نوربخش گفت: البته این برنامه همواره نیازمند بررسی های منظم و در صورت نیاز اصلاح است.

وی گفت: سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در مورد بیمه های اجتماعی در سال جاری به جدیت پیگیری می شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: در سال گذشته بودجه این سازمان و اهداف مورد نظر کاملاً محقق شد. برای وصول درآمدهای حق بیمه با کارفرمایان و تولیدکنندگان نیز همکاری کامل انجام شد تا آنها بتوانند به اشتغال و تولید در کشور بپردازند.

وی با بیان اینکه دستاوردهای سازمان تامین اجتماعی مورد تایید مقامات عالی کشور است، گفت: در حال حاضر این سازمان قابل اتکاترین بنگاه اقتصادی در کشور است.

نوربخش افزود: این سازمان با بخش های مختلف اقتصادی کشور در ارتباط است و می تواند در جذب سرمایه خارجی نیز موثر باشد و سرمایه گذاران خارجی نیز از همکاری با سازمان تامین اجتماعی استقبال می کنند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به برنامه های عملیاتی حوزه بیمه ای گفت: این برنامه ها در سال ٩٥ دنبال می شود.

وی پرونده الکترونیکی را مهمترین برنامه این حوزه در سال جاری برشمرد و افزود: باید تدابیری اندیشیده شود که این برنامه به نتیجه نهایی برسد.

نوربخش، پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان را به عنوان یکی از برنامه های عملیاتی این سازمان عنوان کرد و گفت: مراحل عملیاتی این طرح انجام شده و در هفته تامین اجتماعی سال جاری به طور کامل اجرایی می شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: بازرسی هوشمند واحدهای اجرایی از برنامه هایی است که آثار خوبی به همراه خواهد داشت. امکانات سخت افزاری و نرم افزاری این طرح فراهم می شود.

وی تعامل با دستگاههای اجرایی و قانونگذار کشور را مناسب ارزیابی کرد و گفت: با دیوان عدالت اداری همکاری های خوبی داریم و همچنین تعامل با وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی قابل مقایسه با دوران گذشته نیست.

براساس گزارش سایت تامین اجتماعی، نوربخش بر رعایت بیشتر اخلاق اسلامی ایرانی و ترویج فرهنگ مشتری مداری تاکید کرد و اصلاح فرهنگ سازمانی را از موارد ضروری دانست و گفت: باید با برنامه ریزی مناسب ضمن کاهش فشار کاری بر همکاران، تکریم مراجعه کنندگان و ارتقای خدمات شایسته تر به آنها را نیز مورد توجه قرار دهیم.

منبع: ایسنا

برای مشاهده سوابق بیمه با موبایل کلیک کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها