«اظهر» فیلم تازه عمران هاشمی با یک افتتاحیه معمولی 20 کروری (حدود 4 میلیون دلار)، نمایش عمومی خود را در سینماهای کشور هند شروع کرد.
کد خبر: ۹۰۵۶۷۴
اکران «اظهر» عمران هاشمی

به گزارش جام جم آنلاین ، تحلیل گران اقتصادی سینما در این کشور آسیایی می گویند فروش هفته آینده فیلم، تکلیف آن را در جدول گیشه نمایش تعیین خواهد کرد.

«اظهر» با هزینه تولید 38 کروری تهیه شده و اگر تا هفته آینده بتواند 18 کرور دیگر فروش کند، می تواند لقب یک فیلم موفق رابگیرد

اهل فن می گویند این درام شرح حال گونه توانایی چنین فروشی را در روزهای آتی دارد و در دراز مدت، تبدیل به یک فیلم پرفروش خواهد شد.

عمران هاشمی در این فیلم در نقش کریکت باز مشهور هندی محمد اظهرالدین، بازی کرده است. این ورزشکار مسلمان، موفقیت های زیادی برای تیم ملی هند در مسابقات جهانی به همراه آورد.

به نوشته سایت ایندیا اف ام، تونی دسوزا کارگردان این درام ورزشی است و لارا دوتا و نرگس فخری در آن، نقش های مقابل عمران هاشمی را بازی کرده اند.

نکته جالب در رابطه با «اظهر»، تلاش بازیگران مطرح جوان هندی برای بازی در نقش محمد اظهرالدین بوده است. سیف علی خان، رانبیر کاپور و رانویر سینگ از جمله ستارگان سرشناس بالیوودی هستند، که تقاضای بازی در این نقش را داشتند.

عمران هاشمی از سال 2012 و پس از درام ترسناک و بسیار پرفروش «راز 3»، فیلم موفق و پرفروش دیگری در جدول گیشه نمایش سینماهای هند نداشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها