دومین قسمت فیلم مستند تحسین شده «رژه پنگوئن ها» با ورود به مراحل پایانی تولید، به دنبال صدای بازیگری می گردد که روایت کننده داستان پنگوئن ها باشد.
کد خبر: ۹۰۵۲۳۷
«رژه پنگوئن ها» برای پیدا کردن راوی

به گزارش جام جم آنلاین ، مورگان فریمن بازیگر سیاه پوست سینما راوی داستان قسمت اول بود. اما شواهد امر حکایت از آن می کند که وی با قسمت دوم همکاری ندارد.

سازندگان فیلم که از همکاری فریمن با قسمت اول نهایت رضایت را دارند، می گویند به دلیل حال و هوای داستان قسمت دوم باید از صدای تازه ای استفاده کنند.

لوک ژاکوت کارگردان فرانسوی این مستند، زمستان سال قبل به مدت دو ماه با دوربین خود به دنبال پنگوئن ها به راه افتاد و از آن ها فیلم گرفت.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، داستان قسمت تازه «رژه پنگوئن ها» در باره پنگوئن جوانی است که اولین سفر بلند خود را تجربه می کند.

او هم مثل بقیه پنگوئن ها، پس از پایان فصل زمستان با فراخوان و تماس مرموزی روبرو می شود، که براساس آن پنگوئن ها راهی یک مقصد ناشناخته می شوند.

به همین دلیل، قسمت دوم فیلم با نام «رژه پنگوئن ها: تماس» به روی پرده سینماها می رود. فرانسه اولین کشوری است که فیلم را نمایش عمومی خواهد داد.

سینماهای این کشور اروپایی در اوایل سال 2017، میزبان این مستند خواهند بود. سینماهای آمریکای شمالی برای اواخر فصل تابستان 2017، فیلم را اکران عمومی خواهند کرد.

قسمت اول فیلم در سال 2005 فروشی 128 میلیون دلاری در سینماهای آمریکای شمالی کرد و لقب پرفروش ترین مستند تاریخ سینمای این محل را گرفت.

آکاذمی اسکار هم در مراسم جوایز اسکار سال 2006، اسکار بهترین مستند سال را به این فیلم داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها