کوین اسمیت کارگردان و بازیگر کمدی سینما، با یک پروژه تلویزیونی به نام «ماجراجویی های بوکارو بانزای» همکاری می کند. این مجموعه حال و هوایی کمدی اکشن دارد.
کد خبر: ۹۰۶۰۵۸
«ماجراجویی» تلویزیونی اسمیت

به گزارش جام جم آنلاین ، این کمدی علمی تخیلی نسخه دوباره سازی شده یک فیلم سینمایی به همین نام است، که قبل از این قرار بود قسمت دوم آن هم ساخته شود.

اما کوین اسمیت در یک گفت و گوی تازه اعلام کرده خبری از تولید قسمت های جدید سینمایی این فیلم نیست و به جای آن، مجموعه ای تلویزیونی از آن وارد مرحله تولید می شود.

داستان نسخه سینمایی در باره مرد موسیقیدانی بود که راهی سفر به یک کشور آسیای دور می شود و در آن جا، خود را درگیر مبارزه با موجودات بیگانه فضایی می بیند.

کوین اسمیت در کنار بازی در مجموعه «ماجراجویی های بوکارو بانزای»، کارگردان چند تا از اپیزودهای آن هم خواهد بود. وی قبل از این برای رسانه تلویزیون، چند اپیزود از مجموعه علمی تخیلی «فلاش» را کارگردانی کرده است.

به نوشته هالیوود ریپورتر، هنوز معلوم نیست اسمیت به عنوان بازیگر هم با مجموعه همکاری دارد یا خیر. کار انتخاب بازیگر نقش اصلی مجموعه هم ادامه دارد.

واحد تلویزیونی کمپانی مترو گلدوین مه یر، تهیه کننده نسخه تلویزیونی «ماجراجویی های بوکارو بانزای» است. برای تولید این مجموعه، هزینه ای 10 میلیون دلاری در نظر گرفته شده است.

نسخه سینمایی در سال 1984 به روی پرده سینماها رفت. در این فیلم بازیگرانی مثل جف گلدمن، کریستوفر لوید و جان لیتگو بازی داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها