تازه ترین فیلم جت لی بازیگر رزمی کار هنگ کنگی به نام «لیگ خدایان»، هم زمان با سینماهای چین و هنگ کنگ، در آمریکای شمالی هم اکران عمومی می شود.
کد خبر: ۹۰۵۲۶۰
فیلم تازه جت لی در راه است

به گزارش جام جم آنلاین ، این اکشن فانتزی و ماجراجویانه با کمک متخصصان جلوه های کامپیوتری فیلم های «کتاب جنگل» و «ارباب حلقه ها» ساخته شده است.

جلوه های ویژه و پیشرفته کامپیوتری نقش مهمی در داستان و ماجراجویی های آن دارد و تعدادی از صحنه های فیلم هم، انیمیشنی هستند.

داستان فیلم در باره گروهی از قهرمانان استثنائی و افسانه ای است که با تعدادی از شخصیت های شرور و بدطینت شهر، به مبارزه برمی خیزند.

رهبری این گروه از قهرمانان را جت لی به عهده دارد. او در کنار بهره گیری از تکنیک های پیشرفته کامپیوتری، از هنرهای رزمی خود نیز کمک می گیرد تا با کاراکترهای منفی مقابله کند.

کوآن ژو که خودش از تکنسین های جلوه های ویژه کامپیوتری است، امر کارگردانی «لیگ خدایان» را انجام داده است. فیلم نامه فیلم براساس داستان یک نوول کلاسیک و پرخواننده چینی نوشته شده است.

به نوشته امپایر آنلاین، این فیلم یکی از کارهای پرهزینه سال 2016 صنعت سینمای چین است و برای تولید آن، 300 میلیون دلار چینی خرج شده است.

تحلیل گران اقتصادی سینما در چین نه تنها برای آن پیش بینی فروش بسیار بالایی در جدول گیشه نمایش سینماهای چین می کنند، بلکه عقیده دارند تماشاگران آمریکایی هم استقبال خیلی خوبی از آن خواهند کرد.

حضور جت لی در نقش اصلی این فیلم، یکی از عوامل مهم برای جذب تماشاگران انگلیسی زبان در کشورهای مختلف است. تماشاگران غیر چینی، او را به دلیل بازی در تعدادی فیلم مطرح هالیوودی به خوبی می شناسند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها