لارس فون تریه فیلم ساز مطرح سوئدی، برای فیلم جدید خود به دنبال ماجراجویی های یک قاتل زنجیره ای رفته است. این فیلم «خانه ای که جک می سازد» نام دارد.
کد خبر: ۹۰۴۸۴۵
دوستی فون تریه با «جک» قاتل

به گزارش جام جم آنلاین ، این درام دلهره آور اجتماعی با هزینه ای 10 میلیون دلاری تولید می شود و کلید فیلم برداری آن، تا قبل از پایان سال جاری میلادی زده خواهد شد.

کاراکتری به نام جک، شخصیت محوری داستان فیلم است. اویک قاتل زنجیره ای بی رحم است که در یک منطقه نه چندان بزرگ، قتل هایش را انجام می دهد.

داستان فیلم حدود 10 سال از زندگی و فعالیت های او را دنبال می کند و در جریان آن، چگونگی اقدامات او را مورد بررسی و تجربه قرار می دهد.

جک با هر قتلی که انجام می دهد، تغییر تازه ای می کند و داستان روان کاوانه فیلم، موقعیت او را در جامعه و آدم های درون آن مورد مکاشفه قرار می دهد.

به گفته منابع نزدیک به فیلم، فون تریه دو فیلم نامه متفاوت برای فیلمش نوشته و قصد دارد آن را به دو شکل متفاوت جلوی دوربین فیلم برداری ببرد.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، قرار است کل صحنه های «خانه ای که جک می سازد» در کشور سوئد فیلم برداری شود و شهر کپنهاک، نقش مهمی در رخدادهای آن دارد.

تهیه کنندگان این درام روان کاوانه برای جذب تعداد بیشتر تماشاگر بین المللی، تصمیم دارند نقش های مهم فیلم را به دست بازیگران سرشناس آمریکایی و اروپایی بسپارند.

به این ترتیب، زبان فیلم انگلیسی خواهد بود. «خانه ای که جک می سازد» برای نمایش عمومی در تابستان سال 2017 آماده خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها