«کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» توانست در دومین هفته نمایش عمومی در سینماهای آمریکای شمالی، دوباره صدرنشین جدول هفتگی گیشه نمایش شود.
کد خبر: ۹۰۵۲۱۶
جدول گیشه نمایش آمریکا در دست «کاپیتان آمریکا»

به گزارش جام جم آنلاین ، این فیلم در سه روز آخر هفته موفق به فروشی بالای 72 میلیون دلار شد و تعجب تحلیل گران اقتصادی سینما را برانگیخت.

فروش کلی این اکشن کمیک استریپی ابرقهرمانانه در 10 روز اول نمایش، به رقم بالای 296 میلیون دلار رسید و لبخند به لبان تهیه کنندگانش نشاند.

حالا اهل فن می گویند فروش نهایی این محصول مشترک کمپانی والت دیزنی و شرکت فیلم سازی مارول، در آمریکای شمالی به بالای 500 میلیون دلار خواهد رسید.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، کریس ایوانز نقش اصلی فیلم را بازی کرده است. او در نقش کاپیتان آمریکا، مجبور به مبارزه با دوست و همکار قدیمی خود مرد آهنی می شود.

تحلیل گران اقتصادی سینما با توجه به این که فیلم توانسته در مدت زمان کوتاهی به فروشی 300 میلیون دلاری دست پیدا کند،پیش بینی موفقیت بسیار بالایی برای آن در جدول گیشه نمایش می کنند.

«کتاب جنگل» با فروشی نزدیک 19 میلیون دلار، در ردیف دوم جدول فروش نشست. پس از 5 هفته نمایش عمومی در سینماهای آمریکا و کانادا، فروش کلی فیلم به 312 میلیون دلار رسیده است.

فیلم تازه جرج کلونی به نام «هیولای پول» در سه روز اول نمایش 15 میلیون دلار فروش کرد و ردیف سوم جدول گیشه نمایش را از آن خود کرد.

چهارمین فیلم جدول هم یک کار تازه وارد به نام «تاریکی» است. این درام ترسناک با فروش 5 میلیون دلاری خود، این ردیف را اشغال کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها