استیو بوسمی بازیکر کمدی های تلخ و سیاه اجتماعی قرارداد بازی در «مرگ بر استالین» را امضا کرد. او در این طنز سیاسی تازه سینما، نقش نیکیتا خروشچف را بازی می کند.
کد خبر: ۹۰۴۸۸۳
استیو بوسمی علیه سیستم استالینی

به گزارش جام جم آنلاین ، این کمدی سیاه براساس داستان نوول گرافیکی فرانسوی به همین نام ساخته می شود. نویسندگان این نوول، فابین نوری و تری رابین هستند.

آن ها داستان نوول گرافیکی خود را برمبنای یک ماجرای تاریخی نوشته اند، که در دهه پنجاه میلادی در کشور اتحاد جماهیر شوروی (سابق) اتفاق افتاد.

داستان فیلم زمانی اتفاق می افتد که تازه چند روزی از مرگ استالین رهبر حزب کمونیست شوروی در سال 1953 گذشته و تلاش برای انتخاب جانشین او ادامه دارد.

هر یک از اعضای دفتر سیاسی کمیته مرکزی حزب کمونیست شوروی در تلاش است تا جای خالی جوزف استالین را پر کرده و به عنوان رهبر حزب معرفی شود.

در جریان این انتخاب، خیانت، حرص و قدرت طلبی خودش را در پشت درهای بسته و دور از چشم مردم معمولی شوروی، به نمایش می گذارد.

جفری تامبور در «مرگ بر استالین» در نقش گیورگی مالنکوف عضو بانفوذ حزب کمونیست بازی می کند. تیموتی دالتون جیمزباند سابق سینما هم، ژنرال ژوکوف داستان خواهد بود.

به نوشته امپایر آنلاین، اولگا کوریلنکوف بازیگر اوکرائینی تبار و پدی کنستانتین هم در دو نقش مهم داستان این ظنز تلخ سیاسی بازی خواهند کرد.

کلید فیلم برداری فیلم ماه آینده در یکی از کشورهای اروپای شرقی زده می شود. اولین نمایش «مرگ در استالین» در جشنواره بین المللی کن در سال آینده میلادی خواهد بود.
آرماندو یانوچی کارگردانی فیلم را به عهده دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها