کالین فارل بازیگر ایرلندی تبار سینما، در فیلم تازه اش در قالب دکتر جراحی ظاهر می شود که باید یک زندگی از هم پاشیده شده را دوباره احیا کند.
کد خبر: ۹۰۴۱۰۸
فارل جراح پردردسر تازه سینما

به گزارش جام جم آنلاین ، این فیلم با نام «کشتن یک آهوی ترسیده» جلوی دوربین می رود. برخلاف نام فیلم، هیچ حیوانی در داستان آن حضور ندارد.

استیون با بازی فارل، جراحی حاذق است که بیمار نوجوان خود را با موفقیت جراحی می کند. دوستی با این نوجوان، او را وارد مشکلات خانوادگی وی می کند.

پسر نوجوان از استیون می خواهد خانواده متلاشی شده او را، دوباره دور هم جمع کند. تلاش استیون و مسائلی که پیش می آید، زندگی بی عیب و نقص خود او را در معرض نابودی قرار می دهد.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، در چنین شرایطی کاراکتر استیون باید یک تصمیم وحشتناک بگیرد. این موضوع، خط اصلی داستان فیلم را به نقطه اوج آن وصل می کند.

سازندگان فیلم که حاضر نیستند به آن لقب یک کمدی سیاه را بدهند، می گویند «کشتن یک آهوی ترسیده» یک درام سیاه و تلخ با چاشنی طنز و شوخ طبعی است.

یورگوس لانتیموس فیلم ساز اهل یونان که قبلا با فارل در درام اجتماعی «لابستر» کار کرده، امر کارگردانی «کشتن یک آهوی ترسیده» را به عهده دارد.

او فیلم نامه فیلم را با همکاری نویسنده یونانی مورد علاقه اش افتیموس فیلیپو نوشته است. به گفته او، جنبه هایی از ترژدی های کلاسیک یونانی در این فیلم نامه حضور دارند.

گروه سازنده فیلم ماه آگست راهی چند کشور اروپایی می شوند، تا سکانس های مختلف آن را جلوی دوربین ببرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها