مایکل داگلاس بازیگر کهنه کار سینما در فیلم تازه سینمایی خود«خدای چهار» با بازیگران جوان همبازی می شود. کلید فیلم برداری فیلم، ماه آینده زده خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۴۴۹۰
داگلاس در کنار بازیگران جوان

به گزارش جام جم آنلاین ، جی کارتنی وبرنتن توایتس دو بازیگر جوانی هستند که در کنار داگلاس اسکار گرفته، در این درام به ایفای نقش می پردازند.

تاد کومارنیسکی نویسنده فیلم نامه «سالی» کلینت ایستوود و تام هنکس، فیلم نامه فیلم جدید داگلاس را نوشته و خودش هم آن را کارگردانی خواهد کرد.

فیلم نامه اقتباسی فیلم با نگاهی به نوول پرخواننده ران ایروین نوشته شده است و داستان یک مستند ساز به نام راب کاری را تعریف می کند.

وی در جریان دیدار سالانه اش با هم کلاسی های قدیمی، متوجه می شود یکی از این هم کلاسی ها خودکشی کرده است. تلاش برای کشف راز اقدام این هم کلاسی، رازهای پنهان گذشته را برملا می کند.

به نوشته هالیوود ریپورتر، این درام اجتماعی و پرتنش یک کاراکتر مهم زن هم دارد، که بازیگر نقش آن بزودی انتخاب و معرفی خواهد شد.

کل صحنه های فیلم در لوکیشن های ماساچوست فیلم برداری خواهد شد. مایکل داگلاس در کنار بازی در فیلم، یکی از تهیه کنندگان اصلی آن هم هست.

داگلاس 71 ساله با وجود سن بالا، هنوز هم یکی از بازیگران فعال سینما به حساب می آید و معمولا هر سال یک فیلم روی پرده سینماها دارد.

وی سال قبل در اکشن کمیک استریپی و ابرقهرمانانه «آنت من/ مرد مورچه ای» در نقش دکتر هانک پایم ظاهر شد، کسی که به کاراکتر اصلی داستان کمک می کند تا تبدیل به یک ابرقهرمان شود.

داگلاس که با قسمت دوم این فیلم هم همکاری دارد، قرارداد بازی در اکشن دلهره آور «قفل نشده» را هم امضا کرده است. در این فیلم، او با اورلاند بلوم همبازی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها