ایوان مکگرگور بازیگر انگلیسی تبار سینما، برای کار تازه سینمایی خود به سراغ یک فیلم انیمیشن رفته و با آن به عنوان صدا پیشه، همکاری خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۳۷۰۷
مکگرگور مامور جمع آوری آرزوهای کریسمسی

به گزارش جام جم آنلاین ، این انیمیشن کامپیوتری یک اثر موزیکال خواهد بود و دیوید والیامز و تری جونز هم صدای خود را به کاراکترهای کارتونی آن قرض خواهند داد.

سازندگان این انیمیشن انگلیسی نام «سرزمین بعضی وقت ها» را برای آن انتخاب کرده اند، که نام عجیب و غریبی برای یک فیلم سینمایی است.

اما آن ها می گویند این نام کاملا برازنده فیلم شان است، زیرا داستان آن هم مثل نام فیلم، عجیب و غریب است. فیلم نامه فیلم با نگاهی به یک داستان رادیویی محبوب نوشته شده است.

این داستان در باره خواهر و برادری است که آرزوهای زیادی دارند و هر روز، تعداد این آرزوها بیشتر و بیشتر می شود. در شب قبل از کریسمس اتفاق عجیبی برای این دو می افتد.موجود عجیب و مرموزی که مامور جمع آوری آرزوهای بچه ها است، به سراغ این خواهر و برادر می آید و آن ها را همراه خود به «سرزمین بعضی وقت ها» می برد.در این مکان است که تمام آرزوهای آن ها می تواند تبدیل به واقعیت شود، اما همه چیز به همان سادگی نیست که خواهر و برادر فکر می کنند.

کار تولید «سرزمین بعضی وقت ها» از هفته آینده شروع می شود. تهیه کنندگان این انیمیشن کامپیوتری، آن را هزینه ای 60 میلیون دلاری تهیه می کنند.

ایوان مکگرگور می گوید به دلیل پیام مثبت خانوادگی داستان فیلم، همکاری با آن را به عنوان صدا پیشه قبول کرده است. او به جای کاراکتر مامور جمع آوری آرزوها صحبت خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها