بازگشت ریدلی اسکات به زمین

ریدلی اسکات کارگردان کهنه کار انگلیسی، برای فیلم تازه اش به سراغ ژانر کلاسیک وسترن می رود. این فیلم با نام « اشباح سرزمین ویران» وارد مرحله تولید می شود.
کد خبر: ۹۰۳۷۰۵
بازگشت ریدلی اسکات به زمین

به گزارش جام جم آنلاین ، این درام وسترن حال و هوایی دلهره آور دارد و بازگشت دوباره اسکات به روی کره زمین و دوری اش از فضا و کهکشان را نوید می دهد!

فیلم نامه اقتباسی این وسترن دلهره آور، براساس داستان نوول کریگ زاهلر نوشته خواهد شد. به احتمال زیاد، همکاران اسکات در فیلم «مریخی» با این فیلم هم همکاری خواهند داشت.

کمپانی فوکس قرن بیستم برای کار نگارش فیلم نامه اقتباسی فیلم از تیم دو نفره درو گودار و سایمن کینبرگ، دعوت به همکاری کرده است.

داستان خشن کریگ زاهلر در مکزیک و در ابتدای قرن بیستم اتفاق می افتد. گروهی از مردان چابک سوار در کنار هم جمع شده و به دنبال خواهر گمشده خود می روند.

بزودی مشخص می شود خواهر آن ها ربوده شده است. تلاش کاوبوی های داستان فیلم برای حل این مشکل، خط اصلی داستان فیلم را به جلو می برد.

هنوز زمانی برای شروع کار فیلم برداری فیلم تعیین نشده است. اسکات در حال حاضر، مشغول کارگردانی قسمت تازه ای از اکشن علمی تخیلی معروف خود «بیگانه» است.

به نوشته هالیوود ریپورتر، به احتمال زیاد مت دیمون یکی از نقش های اصلی وسترن تازه اسکات را به عهده خواهد گرفت. او در «مریخی» این فیلم ساز بازی داشت و برای آن، نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد سال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها