جک بلک کمدین سرشناس سینما، به جمع بازیگران نسخه تازه «جومانجی» پیوست. او نقش مقابل دواین جانسن معروف به راک را بازی خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۴۴۸۲
همراهی جک بلک با راک

به گزارش جام جم آنلاین ، قبل از این گفته شده بود نسخه احیا شده این کمدی اکشن فانتزی از کوین هارت کمدین سیاه پوست هم بهره خواهد گرفت.

هنوز معلوم نیست جک بلک در داستان فیلم، چه نقشی را بازی خواهد کرد. این در حالی است که راک، نقش رابین ویلیامز را تکرار می کند.

از سال 2012 که بحث تولید نسخه تازه ای از «جومانجی» مطرح شد، تهیه کنندگانش اغلام کردند از بهترین کمدین های سینما برای همکاری با آن دعوت خواهند کرد.

نسخه جدید فیلم هم مثل نسخه موفق و پرفروش سال 1996، براساس داستان نوول پرخواننده و ماجراجویانه کریس ون آلسبرگ به همین نام ساخته خواهد شد.

در نسخه اصلی رابین ویلیامز در کنار کریستن دانست و برادلی پیرس، هنگام بازی با جعبه ای که جومانجی نام داشت، وارد یک سری ماجراجویی های شگفت انگیز و خنده دار شدند.

به نوشته هالیوود ریپورتر، سازندگان «جومانجی» تازه هنوز دو بازیگر اصلی کودک و نوجوان خود را پیدا نکرده اند. این در حالی است، که کلید فیلم برداری فیلم تا دو ماه دیگر زده می شود.

مسئولان شرکت فیلم سازی تری استار که نسخه تازه را با هزینه ای 100 میلیون دلاری تولید می کنند، از آن به عنوان اثری یاد می کنند که به یاد و خاطره رابین ویلیامز ساخته می شود.

بخش اعظم صحنه های «جومانجی» در لوکیشن های سرسبز هاوایی فیلم برداری می شود، تا حیوانات جورواجوری که از دل بازی جومانجی سر از دنیای واقعی درمی آورند بتوانند برای خودشان یکه تازی کنند!

این فیلم برای نمایش عمومی در فصل تابستان سال 2017 آماده می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها