مایکل کین در سن ۹۰ سالگی از بازیگری خداحافظی کرد

ببینید | آقای سرنوشت 

مایکل کین درگیر ماجراهای «چهار بچه» می شود

مایکل کین بازیگر کهنه کار سینمای انگلستان، در فیلم تازه اش «چهار بچه و این» وارد دنیای فانتزی و ماجراجویانه کودکان و نوجوانان می شود.
کد خبر: ۹۰۴۸۳۶
مایکل کین درگیر ماجراهای «چهار بچه» می شود

به گزارش جام جم آنلاین ، این فیلم یک اکشن خانوادگی و ماجراجویانه است که با هزینه تولید 45 میلیون دلاری جلوی دوربین فیلم برداری می رود.

فیلم نامه اقتباسی «چهار بچه و این» را سایمن لوئیس براساس داستان نوول مشهور و پرخواننده ای به همین نام اثر ژاکلین ویلسن نوشته است.

داستان فیلم در باره چهار بچه کم سن و سال است که در کناریک ساحل خوش آب و هوا، در حال گذراندن تعطیلات تابستانی خود هستند.

آشنایی این چهار بچه با یک موجود عجیب و غریب به نام پسامید، آن ها را وارد یک ماجراجویی شاد و فانتزی غیر قابل باور می کند.

بزودی بچه ها متوجه می شوند دوست مهربان تازه شان، از سوی یک موجود شرور تحت تعقیب است. حالا آن ها تصمیم می گیرند به یاری پسامید بیایند.

هنوز معلوم نیست مایکل کین در داستان این فیلم، در نقش چه نوع کاراکتری ظاهر خواهد شد. اما پیش بینی می شود او یک پیرمرد مهربان حامی بچه ها باشد.

شرکت انگلیسی ترتین فیلمز تهیه کننده «چهار بچه و این» است. کل صحنه های فیلم در لوکیشن های مختلف انگلستان فیلم برداری خواهد شد.

به نوشته امپایر آنلاین، این فانتزی خانوادگی که بهره زیادی از هنر جلوه های ویژه کامپیوتری خواهد گرفت، اوایل ماه آگست جلوی دوربین خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها