آنتونیو باندراس بازیگر اسپانیایی زبان سینما، در فیلم تازه اش «سالتی» از هنر اسپانیایی صحبت کردن خود، استفاده کاملی خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۴۱۰۴
باندراس آواز خوان راهی شیلی می شود

به گزارش جام جم آنلاین ، داستان این کمدی اکشن تازه سینما در یکی از کشورهای اسپانیایی زبان آمریکای جنوبی اتفاق می افتد و کاراکتر باندراس هم، اهل همین محل است.

باندراس در «سالتی» دوباره از هنر ترانه خوانی هم استفاده خواهد کرد. بعد ازصداپیشگی در مجموعه انیمیشنی «شرک» و آواز خوانی در آن، این دومین بار است که باندراس روی پرده سینما خوانندگی می کند.

به نوشته امپایر آنلاین، این بازیگر اسپانیایی تبار در داستان فیلم در نقش خواننده و آهنگ ساز موفق به نام تورک هنری بازی می کند.

وی برای تعطیلات با همسر خود به یک مسافرت گران قیمت می رود. اما زمانی که همسر او به شکلی مرموز ناپدید می شود، تورک هنری برای پیدا کردن او سر از یک دنیای عجیب و غریب و خنده دار در می آورد.

سایمن وست اکشن ساز معروف سینما که در کارنامه اش فیلم های «هواپیمای حامل محکومین» و «بی مصرف ها 2» را دارد، پشت دوربین «سالتی» قرار می گیرد.

فیلم نامه اقتباسی فیلم براساس داستان نوول پرخواننده ای به همین نام نوشته شده است. مارک هاسکل اسمیت نویسنده نوول، مشارکتی در کار نگارش فیلم نامه فیلم نداشته است.

کلید فیلم برداری این اکشن کمدی موزیکال، اوایل فصل تابستان امسال زده می شود. کشور شیلی لوکیشن اصلی فیلم است و احتمالا بخشی از هزینه های تولید آن را هم به عهده خواهد گرفت.

باندراس که از بازی در «سالتی» خوشحال به نظر می رسد، چنین می گوید:« بالاخره با اثری همکاری می کنم، که سه عنصر مورد علاقه ام را در خودش دارد: سینما، موسیقی و شوخ طبعی.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها