«آدمکش آمریکایی» با بازی دیلان اوبرین جلوی دوربین می رود. این فیلم براساس داستان نوول پرخواننده وینس فلین به همین نام ساخته می شود.
کد خبر: ۹۰۳۷۱۶
اوبرین «آدمکش آمریکایی» می شود

به گزارش جام جم آنلاین ، اوبرین در داستان این فیلم، در نقش کاراکتر میچ رپ ظاهر خواهد شد. تهیه کنندگان فیلم قصد دارند آن را تبدیل به یک مجموعه فیلم دنباله دار سینمایی کنند.

فیلم نامه این درام ماجراجویانه و دلهره آور را استفن شیف نوشته و داستان آن، روزهای ابتدایی زندگی میچ رپ را در سازمان جاسوسی سیا به نمایش می گذارد.

پس از آن که نامزد این مرد در جریان یک حادثه تروریستی کشته می شود، او دوباره به کار و فعالیت برمی گردد و درصدد انتقام گیری از تروریست ها است.

با آن که کاراکتر رپ در سال 1999 معرفی شد، اما فیلم سینمایی «آدمکش آمریکایی» ماجراها را به سال 2010 منتقل می کند و به آن، حال و هوایی امروزی می دهد.

مایکل کیتن مرد خفاشی دهه هشتاد میلادی سینما، قبل از این برای بازی در نقش کاراکتر استن هرلی انتخاب شده بود. او یک سرباز کهنه کار دوران جنگ سرد است، که تعلیم میچ رپ را به عهده می گیرد.

مایکل کوئستا این درام پرتنش را برای شرکت مستقل فیلم سازی سی بی اس کارگردانی خواهد کرد. کلید فیلم برداری فیلم، اوایل فصل پائیز زده می شود.

به نوشته امپایر آنلاین، صنعت سینما چند سال است که تلاش دارد نسخه سینمایی داستان نوول آدمکش آمریکایی را تولید کند. این فیلم برای نمایش عمومی در تابستان سال 2017 آماده می شود.

دیلان اوبرین با بازی در اکشن علمی تخیلی «میز رانر» تبدیل به یکی از چهره های مطرح سینما شد. او مدتی قبل هنگام بازی در قسمت تازه این فیلم زخمی و خانه نشین شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها