جانی دپ بازیگر امریکایی که فرانسه را به عنوان محل زندگی خود انتخاب کرده، در فیلم تازه اش «لیبرتین» با یک سوژه فرانسوی سروکار دارد.
کد خبر: ۹۰۴۱۰۷
رسوایی فرانسوی به روایت جانی دپ

به گزارش جام جم آنلاین ، این درام افشاگرانه را نباید با فیلم دیگری از همین بازیگر به همین نام اشتباه گرفت، که در سال 2005 به نمایش عمومی درآمد.

فیلم تازه دپ براساس یک ماجرای رسوایی برانگیز واقعی ساخته می شود، که در سال 2011 توجه رسانه های گروهی فرانسه و بقیه کشورهای جهان را به خود جلب کرد.

این رسوایی مربوط به دومینیک اشتراوس خان مدیر بنیاد بین المللی مونتاری است. وی از سوی یک مستخدمه هتل، متهم به توهین و اهانت شد و سر از دادگاه درآورد.

رسانه های گروهی بر روی بخش تبعیض نژادی ماجرا تمرکز کردند و مسائل پیرامون این ماجرا، اشتراوس خان را مجبور به استعفا کرد.

به نوشته هالیوود ریپورتر، جانی دپ در نقش دومینیک اشتراوس خان بازی نخواهد کرد! وی در داستان فیلم، نقش کسی را به عهده دارد که به دلیل کنجکاوی می خواهد اصل ماجرا را کشف کند.

ماریون کوتیلار بازیگر سرشناس فرانسوی هم، یکی از نقش های مهم «لیبرتین» را بازی می کند. برت راتنر سازنده کمدی اکشن «ساعت شلوغی» جکی چان، کارگردان این درام جنجالی افشاگرانه است.

او «لیبرتین» را براساس فیلم نامه ای از بن کوپیت جلوی دوربین می برد. هنوز زمانی برای شروع کار فیلم برداری فیلم تعیین نشده است.

«لیبرتین» اولین فیلمی نیست که در باره این رسوایی پرسروصدا ساخته می شود. ابل فرارا در سال 2014 فیلم «به نیویورک خوش آمدید» را برمبنای این موضوع کارگردانی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها