داستان ترور جان اف کندی رئیس جمهور وقت آمریکا، یک بار دیگر در یک فیلم سینمایی تعریف می شود. این درام دلهره آور سیاسی با نام «ژاکی» تولید شده است.
کد خبر: ۸۹۹۴۴۹
«ژاکی» کندی را ترور می کند

به گزارش جام جم آنلاین ، تفاوت این فیلم با آثار مشابه غیرمحوری بودن کاراکتر جی اف کندی است. ژاکلین کندی کاراکتر اصلی داستان فیلم است.

«ژاکی» به تعریف چهار روز از زندگی ژاکلین کندی پس از ترور همسر رئیس جمهور او می پردازد. داستان فیلم، روحیات و حال و هوای بانوی اول کاخ سفید را مورد بحث قرار می دهد.

ناتالی پورتمن بازیگر اسکار گرفته سینما، در این درام شرح حال گونه در نقش ژاکلین کندی بازی می کند. کاسپرفیلیپسون بازیگر نه چندان شناخته شده سینما، جی اف کندی داستان فیلم است.

به گزارش هالیوود ریپورتر، فیلم نامه «ژاکی» را نوا اوپنهایم نوشته و پابلولارین کارگردان آن است. جان هارت، پیتر اسکارسگاد و گرتا گروینگ هم در فیلم بازی دارند.

این درام اجتماعی برای نمایش عمومی در تابستان سال 2017 آماده نمایش عمومی خواهد شد. هزینه تولید فیلم، حدود 70 میلیون دلار برآورد شده است.

سازندگان «ژاکی» تگزاس سال 1963 را برای نمایش ترور رئیس جمهور آمریکا بازسازی کردند. اما بخش مهمی از داستان فیلم در نماهای داخلی کاخ سفید فیلم برداری شد.

صنعت سینما در چند دهه اخیر، فیلم های زیادی در باره ترور مشکوک جان اف کندی تولید کرده است. معروف ترین این فیلم ها، اثر جنجالی دهه هشتاد میلادی الیور استون با بازی کوین کاستنر است.

ناتالی پورتمن در حال حاضر قسمت سوم مجموعه اکشن و کمیک استریپی «تور» را آماده نمایش عمومی دارد. در این فیلم او با کریس همسورث استرالیایی تبار هم بازی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
۰
۰
عالی
مقصودلو
-
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
۰
۰
در میان سیاسیون جهان دو نفر خیلی محبوب بودند یكی همان كندی و دیگری هلموت اشمیت (Helmout Schmitt)
صدر اعظم المان است.
كندی را موساد كشت چون كندی با اتمی كردن اسراییل كه این اتمی كردن توسط فرانسه انجام شد بود و بهمین دلیل ترور شد دیگران هم كه پی گیر قتل بودند مثل برادر دیگرش ترور شد.
در امریكا همه مسئولین میدانند اسراییل مجری این طرح بوده ولی شهامت بزبان اوردن ندارند

نیازمندی ها