پل رود مرد مورچه ای سینما در یک حرکت تازه، در یک درام تاریخی اجتماعی بازی می کند.این فیلم با نام «کچر یک جاسوس بود» جلوی دوربین می رود.
کد خبر: ۹۰۰۵۸۳
سفر تاریخی مرد مورچه ای به دوران جنگ

به گزارش جام جم آنلاین ، داستان این فیلم در دوران جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد. فیلم نامه «کچر یک جاسوس بود» براساس یک ماجرای واقعی نوشته شده است.

فیلم نامه این درام جنگی را رابرت رودات نوشته و بن لوین کارگردان آن خواهد بود. پل رود در این داستان، یک نویسنده آماتور است.

او که اطلاعات زیادی در باره مسائل جنگی ندارد، داستان هایی در باره موقعیت های جنگی و سربازان می نویسد. یکی از داستان های این مرد، شهرت زیادی پیدا می کند.

این داستان در ارتباط با جوانی است که تبحر فراوانی در ورزش بسکتبال دارد. اما بزودی معلوم می شود فعالیت ورزشی او، پوششی برای عملیات جاسوسی است.

مهم ترین فعالیت این ورزشکار جاسوس، کمک به نیروهای متفقین برای غلبه بر ارتش آلمان هیتلری بود.

صنعت سینما چندین سال است که به دنبال تولید فیلم سینمایی «کچر یک جاسوس بود» می باشد. کمپانی برادران وارنر، تهیه کننده این درام است.

این کمپانی چند سال قبل تلاش کرد فیلم را با بازی جرج کلونی در نقش اصلی جلوی دوربین ببرد. معلوم نیست چرا در شرایط تازه، این بازیگر با پروژه همکاری ندارد.

پل رود همین روزها با قسمت تازه مجموعه فیلم کمیک استریپی و ابرقهرمانانه «کاپیتان آمریکا» به دیدار تماشاگران سینما در آمریکای شمالی می آید.

به نوشته اسکرین اینترنشنال، وی قرار است در قسمت دوم اکشن ماجراجویانه «مرد مورچه ای»هم بازی کند. این فیلم کمیک استریپی، حال و هوایی ابرقهرمانانه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها