همراهی ویلم دافو با «لیگ عدالت»

در حالی که نسخه سینمایی «لیگ عدالت»آماده تولید می شود، ویلم دافو بازیگر کهنه کار سینما هم قرارداد بازی در یکی از نقش های مهم آن را امضا کرد.
کد خبر: ۸۹۷۵۴۴
همراهی ویلم دافو با «لیگ عدالت»

به گزارش جام جم آنلاین ، در حالی که هنوز اطلاعی از نقش دافو در فیلم در دست نیست، گمانه زنی های زیادی در باره نوع حضور وی در فیلم شده است.

از یک سو شنیده می شود دافو در نقش کاراکتر منفی و خبیث داستان ظاهر خواهد شد و از سوی دیگر، شایعات زیادی حکایت از بازی اش در نقش یک آدم خوب ماجرا می کند.

سازندگان «لیگ عدالت» که کلید فیلم برداری آن را تا یکی دو هفته دیگر می زنند، در باره نقش ویلم دافو و میزان مثبت یا منفی بودن آن سکوت کرده اند.

این اکشن کمیک استریپی و ابرقهرمانانه، براساس یکی از داستان های مصور شرکت دی سی کامیکز ساخته می شود و گروهی از ابرقهرمانان داستان های شرکت، در کنار هم در داستان این فیلم حضور دارند.

به نوشته هالیوود ریپورتر، هنری کاویل و بن افلک یک بار دیگر در قالب کاراکترهای سوپرمن و بتمن ظاهر خواهند شد. گای گادوت و جیسن ماموآ هم واندر وومن و آکوامن داستان فیلم هستند.

«لیگ عدالت» به صورت فیلمی دو بخشی تهیه می شود و هر دو بخش به صورت همزمان فیلم برداری خواهد شد. اما زمان نمایش عمومی این دو بخش متفاوت خواهد بود.

در حالی که بخش اول فیلم 17 نوامبر سال 2017 به روی پرده سینماها می رود، بخش دوم برای 14 ژوئن سال 2019 اماده نمایش عمومی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها