«هفت دلاور» در راه اکران +عکس

همزمان با اعلام زمان نمایش عمومی اکشن ماجراجویانه «هفت دلاور»، تهیه کنندگان فیلم عکس هایی از آن را در اختیار رسانه های گروهی قرار دادند.
کد خبر: ۸۹۷۵۴۱
«هفت دلاور» در راه اکران +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، این فیلم نسخه دوباره سازی شده یک محصول کلاسیک سینما به همین نام است، که سال 1960 به روی پرده سینماها رفت.

فیلم نامه نسخه جدید با نگاهی به فیلم نامه نسخه اصلی نوشته شده است. کار نگارش فیلم نامه نسخه جدید را جان لی هنکوک فیلم ساز ژانر اکشن انجام داده است.

این فیلم نامه البته اختلافاتی هم با فیلم نامه فیلم معروف جان استورجس دارد. این بار محل اصلی رخدادهای داستان فیلم، یک شهر کوچک است که اهالی آن در معادن طلا کار می کنند.

یک مرد قدرتمند محلی (با بازی پیتر اسکارسگاد) با کمک گروهی از هفت تیرکش های خود، زندگی اهالی منطقه را تبدیل به کابوسی روزمره کرده است.

هالی بنت در نقش یک بیوه جسور، هفت تیرکش ماهری را استخدام می کند تا رودرروی کاراکتر منفی داستان بایستد. نقش هفت تیرکش را دنزل واشنگتن بازی می کند.

هفت تیرکش هم از شش دوست خود کمک می گیرد، تا جلوی دارودسته تبهکار کاراکتر منفی داستان ایستاده و با آن ها مبارزه کنند. کریس پرات نقش یکی از این شش دوست را به عهده دارد.

به نوشته امپایر آنلاین، «هفت دلاور» جدید برای اواخر ماه سپتامبر به روی پرده سینماهای جهان می رود. در نسخه اصلی فیلم بازیگرانی مثل استیو مک کوئین، چارلز برانسون، یول براینر، رابرت ون و هورست بوخهولز بازی داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها