خانه محیط زیست تهران فردا اول اردیبهشت ماه به مناسبت روز زمین پاک با بازآفرینی آثار مختلف از پسماند افتتاح می شود.
کد خبر: ۸۹۷۳۷۴
افتتاح خانه محیط زیست تهران

موزه محیط زیست تهران در خانه شخصی امیر منعم در اوشان به مناسبت روز زمین پاک به همت و آثاری از امیر منعم و تعدادی از هنرمندان فعال در حوزه تولید اثر هنری از اقلام بازیافتی فردا افتتاح می شود و آثار متفاوتی برای عموم از هنرمندان از اول تا سوم اردیبهشت ماه به نمایش گذاشته خواهد شد.

مراسم افتتاحیه خانه محیط زیست با حضور علی بخشی شهردار اوشن فشن و میگون، مقیمی مسئول منابع طبیعی شهرستان شمیرانات و مدیران سایر ارگان ها با شرکت هنرمندان، طراحان حوزه بازآفرینی، دانشجویان دانشکده های معماری داخلی، صنعتی و محیط زیست اول اردیبهشت ماه ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد.

بسیاری از وسایلی که در این مجموعه خانه محیط زیست به نمایش گذاشته شده از مواد بازیافتی و ضایعات شهری تهیه شده است و با ایجاد و بازگشایی موزه محیط زیست در کشور هموطنان چگونگی استفاده از مواد زائد و درور ریختی و تولید وسایل و ابزارهای مفید را تجربه خواهند کرد.

در این موزه طرح ها و مدل های متفاوت از منابع طبیعی، تاریخی، فرهنگی و علمی و تفریحی ارائه می شود که اشکالی از حیوانات، پرندگان و سایر جانداران از نمونه های بارز در حوزه منابع طبیعی و زیست محیطی است که بدون پوشش رنگی به نمایش در آمده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها