jamejamnashriyat
کد خبر: ۸۹۵۵۵۳   ۲۶ فروردين ۱۳۹۵  |  ۰۰:۰۱

رئیس مرکز پژوهش و سنجش افکار سازمان صدا و سیما در نشست بررسی راهکارهای همکاری اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه با بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)، با اشاره به ظرفیت‌های عظیم این اداره کل خاطرنشان کرد: اداره کل پژوهش‌های اسلامی که منحصرترین مرکز پژوهشی دینی و معارفی معطوف به رسانه است، می‌تواند ظرفیت‌های عظیمی را در اختیار بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) قرار دهد.

به گزارش ایسنا، دکتر عبدالملکی با بیان نقش هنر و رسانه در معرفی و ماندگاری معارف رضوی، افزود: بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) می‌تواند از این ظرفیت‌ها به منظور معرفی هر چه بهتر و بیشتر آموزه‌های معنوی ثامن‌الحج(ع) به‌جامعه مخاطبان خود استفاده کند.

دکتر نهاوندی، مدیرکل پژوهش اسلامی رسانه نیز در ادامه این نشست با اشاره به شعار رئیس سازمان صدا و سیما مبنی بر رسانه اسلامی، رسالت جهانی تقویت ارتباط بین بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و رسانه ملی را زمینه‌ساز تحقق این شعار دانست.

در پایان این دیدار دکتر نهاوندی مدیرکل پژوهش‌های اسلامی و جعفری مدیر عامل بنیاد فرهنگی هنری امام رضا(ع) بر ارتقای همکاری‌ها و همچنین امضای تفاهم نامه و قرارداد برای اجرایی شدن همکاری‌ها تاکید کردند.

ارسال نظر
* نظر:
نام:
ایمیل:

یادداشت

بیشتر
محتوای موفق را در اوج تمام کنیم

محتوای موفق را در اوج تمام کنیم

موفق‌ترین محتواها را باید در اوج تمام کرد و نباید این‌طور باشد که آن‌قدر یک برنامه را ادامه دهند که بیننده یا شنونده، زده شود.

دو قطبی‌ های موهوم

دو قطبی‌ های موهوم

بداخلاقی در انتخابات‌ ها ریشه در رقابت‌های توهمی و خیال‌انگیز دارد. رقابت در فضای سیاسی ما برآمده از نزاعات دیو و دلبری است. در خیال و ذهن از یکی دیو می‌سازیم و از یکی دلبر.

گفتگو

بیشتر

پیشنهاد سردبیر

بیشتر
وضعیت قرمز گیشه

سینما سال جدید را هم با بحران شروع کرده و ظاهرا مردم هنوز رغبتی به فیلم دیدن ندارند

وضعیت قرمز گیشه

روزنامه بیشتر

پیشخوان

بیشتر