در 6 بخش با حضور استاندار بوشهر برگزار شد؛

انتخاب روابط عمومی برتر ادارات استان

مدیر ارتباط با نهاد ها و سازمان ها در روابط عمومی رسانه ملی منصوب شد

مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی در حکمی محمد تقی دُرنشان را به سمت «مدیر ارتباط با نهاد ها و سازمان ها» در این اداره کل منصوب کرد.
کد خبر: ۸۹۵۴۳۶
مدیر ارتباط با نهاد ها و سازمان ها در روابط عمومی رسانه ملی منصوب شد

به گزارش جام جم سیما به نقل از روابط عمومی صداوسیما، دکتر نعمتی در حکمی با توجه به ساختار و وظایف جدید اداره کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما و ضرورت برقراری ارتباط موثر و کارآمد با سازمان ها و نهاد ها ، محمد تقی درنشان را به این سمت منصوب و وظایفی را بر عهده او گذاشته است .

وی در این حکم مدیر جدید این واحد را بر زمینه سازی برای ارتباط مناسب و بهینه با سازمان ها و نهاد ها موظف و بر مواردی چون زمینه سازی مشارکت بیشتر وزارت خانه ها و سازمان ها در تولیدبرنامه های رادیویی و تلویزیونی ،زمینه سازی بازدید گروه های مختلف مردمی از فعالیت ها،برنامه ها و طرح های سازمان با هدف آشنایی هرچه بیشتر بازدید کنندگان با فعالیت های رسانه ملی و افزایش هم افزایی میان روابط عمومی های سازمان تاکید کرده است .

دکتر نعمتی همچنین از مصطفی محسنی که پیش از این عهده دار مدیریت این واحد بود قدردانی کرده است .

محمد تقی دُرنشان مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت رسانه از دانشگاه تهران دریافت کرده و علاوه بر خدمت در سمت هایی چون مدیرکلی پخش شبکه جام جم و مدیریت تولید مرکز امور بین الملل، سابقه تدریس در دانشگاه در رشته های ارتباطات و سینما را نیز دارد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها