رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌ بگیران سازمان تامین اجتماعی از آغاز ثبت‌ نام کارت اعتباری خرید کالای ایرانی برای بازنشستگان این سازمان از روز شنبه در شعب بانک رفاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۲۶۷
شنبه، آغاز طرح خرید کالای ایرانی برای بازنشستگان / ثبت‌ نام در شعب بانک رفاه

به گزارش جام جم آنلاین ، علی اصغر بیات گفت: این طرح شامل بازنشستگانی می شود که حقوق آنها کمتر از یک‌ونیم میلیون تومان است.

وی افزود: بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی می توانند از روز شنبه با مراجعه به شعب بانک رفاه که حقوق خود را دریافت می کنند نسبت به ثبت نام کارت اعتباری خرید کالای ایرانی اقدام کنند.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه سهمیه ارائه کارت اعتباری خرید کالای ایرانی ۳۵۰ هزار نفر است، توضیح داد: بازنشستگان از ۳ تا ۶ میلیون تومان می توانند برای خرید کالای تولیدات داخل کارت اعتباری دریافت کنند که اقساط این کارت ۲۴ ماهه با نرخ سود ۱۲ درصد است.

بیات با تاکید بر اینکه در حال حاضر یک‌میلیون و ۴۴۹ هزار نفر از بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی کمتر از یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حقوق می گیرند، تصریح کرد: ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر کل بازنشستگان تامین اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه در مراحل بعدی بازنشستگان بیشتری می توانند از کارت اعتباری خرید کالای ایرانی استفاده کنند، اظهار کرد: این طرح به منظور کمک به تولیدکنندگان داخلی اجرایی می شود و تعدادی فروشگاه نیز برای خرید بازنشستگان به آنها معرفی خواهند شد و این افراد باید طی ۳ ماه نسبت به خرید کالا از این فروشگاه ها اقدام کنند.

به گفته رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی، دستورالعمل اجرایی شدن این طرح به تمامی شعب ارسال شده و بازنشستگان می توانند با مراجعه به شعبی که حقوق دریافت می کنند، نسبت به ثبت نام و دریافت آن اقدام نمایند.

بیات افزود: این کارت اعتباری در مدت کوتاهی به بازنشستگان ارائه می شود.

این طرح براساس تفاهم کانون عالی بازنشستگان و بانک رفاه اجرایی می شود.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها