رسانه ملی در استان ها

معرفی جاذبه‌های گردشگری در صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری

شروع فعالیت صدا وسیمای چهارمحال و بختیاری به شش ماه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی باز می‌گردد که با یک فرستنده رادیویی آغاز به کار کرد. در بهمن 1363 پخش تلویزیونی مرکز راه اندازی شد و سطح مرکز به یک مرکز رادیویی و تلویزیونی ارتقا یافت.
کد خبر: ۸۹۰۷۲۰
معرفی جاذبه‌های گردشگری در صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری

به گزارش جام جم سیما ، سیر صعودی مرکز در زمینه فعالیت‌های خبری، رادیویی و تلویزیونی همچنان ادامه یافت تا این که سال 1381 شبکه استانی صدای مرکز رسما راه‌اندازی شد که هم‌اکنون نیز با پخش 24 ساعت برنامه در شبانه روز روی موج FM ردیف 94 MHZ و موج AM ردیف MHZ 756 مشغول به فعالیت است. شبکه استانی سیما نیز با عنوان جهانبین سال 1383 با پخش روزانه ده ساعت برنامه آغاز به‌کار کرد و هم اکنون روزانه 24 ساعت برنامه پخش می‌کند .

برنامه‌های رادیویی گنجینه فرهنگ، آوای روستا و صبح وزندگی و مستندهای زنبورها هرگز نمی‌خوابند، با کارون از زردکوه تا اروند، دیار مهر و ناخوانده در سیما از شاخص‌ترین برنامه‌های صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری است.

صداوسیمای چهارمحال و بختیاری برنامه‌های ویژه نوروزی را برای مخاطبانش تدارک دیده است. این شبکه در رادیو با برنامه‌های سال نو سلام نو و بهار بام ایران و در سیما با برنامه شب‌های بهاری هر روز با بخش‌های مختلفی از جمله معرفی جاذبه‌های گردشگری، گفت‌وگو با مهمانان نوروزی و... روی آنتن می‌رود.

توجه هنرمندان صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری به تولید برنامه در حوزه‌های دین، اخلاق، امید، آگاهی و سبک زندگی اسلامی - ایرانی و توجه به کیفی‌سازی در دو حوزه محتوایی و فنی بوده که رشد 9 درصدی مخاطب سیما و حفظ مخاطب در حوزه صدا، ثمره و نتیجه این وفاق وهمدلی در سال 94 بوده است.

ضمیمه نوروزی جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها