رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان بوشهر از رد رشوه 200 میلیون ریالی یکی از مأموران وظیفه شناس شهرستان عسلویه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۴۱۶
دست رد مامور وظیفه شناس به 200 میلیون ریال رشوه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا چاپی گفت: در پی کشف و توقیف یک دستگاه کامیون حامل لیمو خارجی، صاحب محموله قاچاق با تقاضای پرداخت 200 میلیون ریال رشوه به مامور پلیس قصد داشت، زمینه چشم پوشی مأموران از جرم ارتکابی را با ترفندهای مختلف فراهم آورد.

وی افزود: متهم برای اعمال نفوذ در تصمیم پلیس به رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی شهرستان عسلویه پیشنهاد رشوه 200 میلیون ریالی می کند تا با این مبلغ ، زمینه آزادی محموله قاچاق را فراهم کند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان یادآورشد: این مأمور وظیفه شناس پس از مواجه شدن با این درخواست، بلافاصله موضوع را به فرمانده انتظامی شهرستان اعلام و شماره حساب خود را به متهم برای پرداخت مبلغ رشوه اعلام می کند که سریعا توسط پدر متهم مبلغ 200 میلیون ریال به حساب وی واریز شد؛ نهایتا وی موضوع را صورتجلسه و مبلغ رشوه را ضمیمه پرونده می کند.

سرهنگ چاپی با بیان این که متهم به همراه پرونده تشکیل شده تحویل محاکم قضایی شد، افزود: این متهم در بازجویی انجام شده به مبلغ پیشنهادی رشوه 200 میلیون ریالی برای کمک به آزادی کالای قاچاق اعتراف کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها