برانکو: از رای A.F.C تعجب کردم ایران امن‌ترین کشور دنیاست

آخرین بازی پرسپولیس در لیگ با یک برد شیرین مقابل صبا تمام شد، برای همین آخرین مصاحبه برانکو ایوانکوویچ سرمربی این تیم هم با رضایت کلی همراه است. سرمربی پرسپولیس روز گذشته در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره علت بازی نکردن مهدی طارمی برابر صبا گفت: همان‌طور که می‌دانید دیدار برابر صبا بازی فوق‌العاده‌ مهم برای ما بود و به نوعی بازی مرگ و زندگی محسوب می‌شد. اگر طارمی بازی نکرد، چون آماده نبود و به هیچ عنوان به مساله تمدید قراردادش ارتباطی نداشت.
کد خبر: ۸۹۰۲۶۲

برانکو در ادامه حرف‌هایش انتظاراتش از بازیکنان ملی‌پوش خود را این‌گونه تشریح کرد: از بازیکنان ملی‌پوش انتظارات زیادی داریم. وقتی آنها به تیم ‌ملی دعوت می‌شوند، همه از آنها توقع بیشتری دارند. این‌گونه نیست به تیم ‌ملی بروند، باید تلاش مضاعفی کنند و بهترین باشند. باید نوع رفتارشان با هو‌اد‌ا‌ران و اصحاب رسانه بهتر از سایرین باشد.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا به توافق نهایی درباره تمدید قراردادش با باشگاه رسیده‌است یا خیر، گفت: بله. ما روی تمام موضوعات توافق کردیم، اما به خاطر فرصت کم، نتوانستیم قرارداد را امضا کنیم. از زمانی که من به باشگاه پر‌سپولیس آمدم، وضعیت باشگاه واقعا بد بود. تیم تلاش می‌کرد که در لیگ بماند و سقوط نکند. تلاش کردیم تیم را در لیگ نگه داشتیم. البته باشگاه هم کار بزرگی انجام داد و طاهری را به عنوان مدیر انتخاب کرد. با آمدن او همه چیز بهتر شد و در حال‌ حاضر سال را از نظر نتیجه‌گیری با رضایت به اتمام می‌رسانیم. باشگاه در حال‌ حاضر از نظر مالی به ثبات خوبی هم رسیده است. ورزشگاه شهید کاظمی را در اختیار گرفتیم و از نظر بازیکنان هم شرایط خوبی داریم زیرا بازیکنان جوانی داریم که می‌توانیم پیشرفت کنیم. حتی می‌توانیم در آینده‌ای نزدیک چیزی شبیه ارتش سرخ را بسازیم.

برانکو درباره داربی پیش‌رو هم گفت: برایم باعث افتخار است و خوشحالم که یک بار دیگر می‌خواهیم مقابل استقلال بازی کنیم. فکر می‌کنم این بازی تکلیف قهرمانی را مشخص می‌کند. اگر در این بازی ورزشگاه جا داشته باشد یک میلیون نفر به ورزشگاه می‌آیند تا بازی را ببینند. یک افتخار برای ما محسوب می‌شود که در این بازی حضور داشته باشیم.

او درباره رای AFCدر مورد این که نمایندگان ایران مقابل تیم‌های عربستانی در کشوری ثالث بازی کنند نیز عنوان کرد: از شنیدن این خبر غافلگیر شدم. نمی‌دانم AFC چرا چنین رایی را صادر کرده است. از نظر من ایران از امن‌ترین کشورهای دنیاست. حالا در ورزشگاه یک ترقه هم منفجر شده است که این اتفاق در همه ورزشگاه‌های دنیا رخ می‌دهد. زمانی که سرمربی تیم ‌ملی ایران بودم عراق بدون کوچک‌ترین مشکلی به ایران آمد و بازی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها